Friday, April 26, 2013

LINDUNGI MASA DEPAN NEGARA - PESANAN DS NAJIB KEPADA KAUM CINA

Klik pada tajuk post untuk mendengar pesanan ikhlas dan tulus DS Najib Tun Razak terutamanya kepada kaum cina yang MEMENTINGKAN EKONOMI sebagai indikator semasa PILIHANRAYA. Memilih Pakatan Rakyat jelas akan memperjudikan nasib kaum Cina.

Inilah realiti jangan kerana seronok mahu mengejar KUASA kaum cina RELA terperdaya dengan janji manis oleh Pakatan Rakyat pada hal semua janji itu BOHON, TIPU dan PALSU BELAKA.

Kaum Cina WAJIB kembali menyokong Barisan Nasional dan MCA. Jika pada kali ini pun kaum cina masih mahu memihak pakatan rakyat kita tidak lagi dapat menjamin akan bekerjasama dan terus membiarkan ekonomi di manopoli kaum cina... kaum cina AKAN MENANGGUNG AKIBAT pedih atas kesilapan jika tidak memilih BN pada PRU 13 sewaktu pengundian 5 Mei 2013 ini,

1 comment:

Anonymous said...

Najib perlu dan wajib di ingat kan di ingat kan dan di masukkkan dalam kepala bahawa kaum cina adalah kaum praktikal dan pragmatik, dan mampu evolve for survival.
Maka, kita yakin dan percaya, kaum cina yang masih mendominasi ekonomi dan kewangan malaysia, akan tetap government friendly ,sama ada PR atau Bn , atau PAS pun, memerintah Negara.
Maka anda tak perlu lah nak tunjuk jalan ke arah mana kah mereka nak hala tuju.
Ingat ya mereka suka akan dasar dap yang lebih sino sentrik dari mca.
kalu Dap dapat menang semua kerusi Parlimen, anda agak, ACCIM,Dong Zhong SCAH,persatuan persatuan kaum cina(chek dengan ROS berapa 00,000 di daftar) akan bantah,mogok,tidak bekerjasama ?
Ada 7 hari lagi.
arjuna waspada
changkat lobak.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.