Thursday, December 13, 2012

PAS RELA DILIWAT DENGAN TUNDUK DAN PATUH JADI BONEKA SYAITAN DAP

Apa lagi alasan PAS nak beri??? jelas terbukti apa saja keputusan PAS walau berkaitan kepentingan ISLAM bila sahaja SYAITAN DAP bersuara PAS terus menggeletar ketakutan dan tunduk patuh pada teguran DAP lantas MEMBATALKAN keputusan berkenaan. Bukan sekali (1) atau dua kali (2) malah banyak kali dan hampir semua keputusan PAS yang ditegur SYAITAN DAP dibatalkan...

Tahniah PAS! Teruskan merelakan Parti PAS DILIWAT dan DILACURKAN dengan tunduk dan patuh menjadi BONEKA SYAITAN DAP... SEDARLAH SEMUA! Islam dalam PAS hanya sandiwara demi meraih sokongan politik semata-mata... Islam tidak lagi menjadi keutamaan yang utama kini bagi PAS hanyalah suara SYAITAN DAP!


Kelantan tangguh kuat kuasa syarat lesen salun rambut

KOTA BHARU - Kerajaan Negeri Kelantan memutuskan untuk menangguhkan penguatkusaan syarat-syarat lesen salun rambut bukan Islam yang beroperasi di bawah penyeliaan Majlis Perbandaran Kota Bharu-Bandar Raya Islam berkuat kuasa serta-merta. 


Perkara itu diumumkan Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Takiyuddin Hasan pada sidang media selepas mesyuarat Exco sebentar tadi. 

 "Semua penguatkuasaan ditangguhkan sementara satu kajian dan penilaian dibuat," katanya. 

Sumber:
sinar harian online
SEBELUM INI... SYAITAN DAP BERSUARA MENEGUR PAS........

Pengerusi DAP Karpal Singh mendesak Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang untuk mengumumkan pendirian parti itu mengenai undang-undang kecil isu pengasingan gender dan tidak melepaskan tangan kepada Exco Kelantan.

Karpal, yang juga Ahli Parlimen Bukit Gelugor, sikap membisu dan pekakkan telinga oleh Exco Kelantan untuk mengkaji semula undang-undang mengenai pengasingan jantina, yang melarang wanita bukan Islam untuk memotong rambut lelaki bukan Islam dan sebaliknya dalam salon di Kota Baharu, jelas tidak menunjukkan prinsip kerajaan yang bertanggungjawab.


SUMBER : http://mediawangsamaju.blogspot.com/2012/12/sekali-syaitan-tempang-berdehem-syaitan.html


Hebat Doa Tuan Guru Nik Aziz : "“Jika DAP ikhlas nak tolong PAS, saya terima. Usahkan DAP, syaitan pun boleh saya terima.

ALLAH telah makbulkan doa beliau dan kini Parti PAS sudah semakin sesat dan menggadaikan ISLAM hasil Pertolongan SYAITAN DAP... Belum terlewat PAS tinggalkan Pakatan Rakyat dari terus bersyubahat dan bersekongkol dengan kumpulan (PKR)  ISLAM LIBERAL dan SESAT juga kumpulan (DAP) Kafir Harbi yang anti Islam dan Melayu.

Terimalah Idea PENYATUAN UMMAH di Malaysia...
PAS + UMNO = Melayu Islam KUAT, UTUH dan BERKUASA


3 comments:

Anonymous said...

WAHAI AHLI-AHLI DAN PENYOKONG PAS DAN YANG SEANGKATAN DENGAN MEREKA. INILAH AKIBAT TERLALU "MENYEMBAH UNDI" UNTUK MENANG PILIHAN RAYA. KEPIMPINAN PAS LEBIH "SAMI'NA WAATOQNA" KEPADA "TUHAN" FIRAUN BERNAMA "K SINGH". BILA BERSUARA (TAK LAYAK DISEBUT BERFIRMAN) SAHAJA "TUHAN KARPAL SINGH" MEREKA, PEMIMPIN PAS SUJUD KE LUTUT/KAKI/KEBONTOT DAN KALAU BOLEH NAK JILAT PONGQOK DAP. MALUNYA!!!!!! INGAT, WAHAI ORANG-ORANG BERIMAN, JANGAN KAU SEMBAH SELAIN DARI ALLAH.

DALAM KES TANGKAPAN PASANGAN BUKAN ISLAM YANG BERKELAKUAN TIDAK SENONOH DIKHALAYAK RAMAI, PIHAK BERKUASA (DARI PUAK PAS JUGA) BERKATA MEREKA MEMPUNYAI BUKIT "VIDEO/BERGAMBAR" UNTUK MEMBUKTIKAN PERTUDUHAN TERHADAP PASANGAN ITU. PULAAAAAAAAAAAAAK? BILA DITANYA KEPADA PRESIDEN PAS TENTANG VIDEO RAKAMAN SEK ANUAR HADI KATA ITU "BUKTI TAK BOLEH DITERIMA KERANA KEMERA TU ADALAH "BESI". PEMIMPIN SEPERTI NI GUNA KEPALA OTAK KE ATAU GUNA KEPALA MANA? (KEPALA LUTUT KE ATAU GUNA KEPALA BUT****H KE?- IALAH BAKAL PM KATAKAN. WAHAI ORANG-ORANG PAS JANGAN SEKALI-KALI KO RANG SEMBAH K SINGH/DAP.(ITU NAMANYA KAMU TELAH MALAKUKAN SYIRIK KEPADA ALLAH) DEMI UNDI DAN KUASA POLITIK. TAK PERCAYA, LEPAS NI, KES "BERKHALWAT" PASANGAN BUKAN ISLAM TU PUN SELESAI ATAS DASAR "WA SAMI'NA WA ATOQNA" KEPADA DAP". PILIH MANA SATU? TAQWA KEPADA ALLAH ATAU TAKUT KEPADA KSINGH /DAP?

Anonymous said...

Sekarangpun maruah melayu tergadai dek perangai pemimpin umnok & Beend yg rakus membolot projek2 kerajaan & harta negara.

Lesen dia org di serahkan kpd bukan melayu, tanah org melayu digadai, sanggup berikan apa saja kpd bukan melayu asalkan komisen masyuukk!

Peniaga bumiputera yg mempunyai kepakaran & modal yg cuba memberi cadangan/proposal utk projek/perkhidmatan kpd kerajaan diketepikan. Proposal dia org diambil, ditukar kulit, ditukar nama kpd nama syarikat kroni & dikemukakan kpd kerajaan serta diluluskan.

Yg buat kerja siang mlm x dpt, yg dapat adalah lanun2 dari puak umnok & beend!

Ini dikatakan membela rakyat? Umno hanya membela golongan2 elit melayu.... rakyat biasa hanya dpt sisa2 saja!

Anonymous said...

kepada anonimus atas

Bukan apa yg ko cerita tu berlaku kat pulau pinang ka??? aku kena hijack kerajaan penang... mampus melayu x dapat projek...

tang gadai tanah melayu kepada cina bukan berlaku di selangor ke??? byk kroni2 pkr dan dap kenyang dr projek kerajaan pakatan selangor... kontraktor umno habis kena black list... Kerajaan pusat sekarang yg byk membantu melayu...

setakat dengar2 cerita kedai kopi memang syok la bro... realiti cerita ko tau ke??? kt kedah, kelantan, penang n sgor???? kerajaan pakatan lagi bangsat beb!

Fakta tak ada jgn nk buat fitnah dan reka cerita lahhhh!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.