Wednesday, December 19, 2012

DS NAJIB BAGI PENGHARGAAN BONUS SEBALIKNYA DAP TUDUH PENJAWAT AWAM KORUP DAN MAHU DIKURANGKAN JIKA BERKUASA : NAK SOKONG SIAPA?

Rakan- rakan penulis di sektor awam mengucapkan terima kasih kepada DS Najib Tun Razak kerana meluluskan bonus yang rata-rata diterima dalam tempoh 1-2 lagi ini dan ada juga yang dah dapat he he he... dapat juga penulis minum kopi mereka tolong bayar.... Moga produktiviti Sektor awam dapat dipertingkatkan.

DAP Kafir Harbi anti melayu & Islam SEBALIKNYA tidak sudah-sudah DENGKI dan mahu menganiaya Penjawat Awam dengan terus menerus menyerang sektor kerajaan dengan perbagai fitnah dan cadangan yang bermotifkan cauvanis... kerana apa penjawat awam MAJORITI adalah MELAYU dan ISLAM!

TERKINI: Anjing DAP merangkap SI Kitol Tali Barut Pengkhianat Melayu si BARUA Dr Ariffin S M Osman Naib Pengerusi baru DAP, salah seorang pengasas ALIRAN dan juga pensyarah di Universiti Pertahanan berkata bahawa rasuah berpunca daripada monopoli kaum Melayu di dalam perkhidmatan awam. Betul ke??? Ini merupakan tuduhan paling TOLOL dan BANGSAT penulis dengar terhadap perkhidmatan awam... Apa penjawat awam masih mahu mengundi Pakatan Rakyat dan DAP lagi???

TERDAHULU : DAP memberikan janji jika berkuasa Penjawat Awam akan dikurangkan 30% bermakna 30% dari jumlah kakitangan awam akan diberhentikan kerja JIKA Pakatan Rakyat Berkuasa! Kenapa DAP DENGKI sangat dengan penjawat awam??? Jawapannya adalah penjawat awam dikuasai MELAYU ISLAM dan DAP Kafir Harbi memang rasis dan anti Melayu Islam dan akan cuba mensabotaj serta menjahanamkan kita!

Anda mahu sokong dan mengundi Parti yang bakal menggugat periuk nasi anda???

BUKTI : Kalau penjawat awam rasa ini hanya gimik... buktinya telah ramai penjawat awam MELAYU di Pulau pinang DIBERHENTIKAN! Sampai CUEPACS bersuara! KLIK BACA SINI

Itu baru Penang! Kalau mereka kuasai Malaysia apa jadi??? So kepada Penjawat Awam yang berdegar-degar sokong pembangkang...  sah mengalami sindrom 3B iaitu BODOH, BAHALUL dan BIUL... kerana tidak dapat melihat KEBENARAN... 

Penjawat Awam FIKIR SEKARANG!
Mahu sokong Pemimpin yang membela dan menjaga kebajikan kita ATAU parti DAP dan Pakatan Rakyat yang mahu mensabotaj dan menghancurkan anda??? 

INGAT! UNDI ANDA PENENTU MASA DEPAN ANDA


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.