Monday, December 24, 2012

KUMPULAN GANGSTER MELAYU SEDIA PERLINDUNGAN HAMIDAH OSMAN DIUGUT NGA KOR MING DEDAH SKANDAL TANAH KELANTAN

Babi Nga Kor Ming DAP telah mengugut dan menggertak YB Hamidah Osman kerana mendedahkan Skandal pemilikian lebih 10 ribu ekar di Relai, Daerah Chiku dekat Gua Musang bernilai hampir RM30 juta yang direstui Oleh MB Kelantan Nik Aziz Oleh 2 Ekor BABI DAP Ngeh Koo Ham dan Nga Kor Ming yang menguasai 99% kepentingan syarikat Upayapadu Plantation Sdn Bhd.

Menurut Kak Midah, pada 20 Disember jam 3.30 petang semasa dia berada di Dewan Makan Dewan Undangan Negeri, Nga Kor Ming telah datang kemejanya lalu menuding jari dengan berkata "You dedah (revealed) you watch out I will go after you."

Dipercayai 2 Ekor BABI DAP Ngeh Koo Ham dan Nga Kor Ming akan menggunakan pengaruh Gangster yang bernaung dan dibela DAP untuk mengugut beliau. Laporan Polis telah dibuat oleh YB Hamidah Osman namun kita masih bimbang akan keselamatan Beliau kerana kita tahu Gangster dan BABI DAP saggup berbuat apa sahaja... termasuk membunuh seperti kes Tan Beng Hock (baca sini)

Penulis mendapat berita kumpulan Gangster Melayu sedia memberikan perlindungan secara senyap kepada YB Hamidah Osman untuk berdepan gangster taik kucing DAP ini... berikut resume bergambar kumpulan ini...


berita lanjut
http://theunspinners.blogspot.com/2012/12/skandal-land-for-mb-post-reaksi-ngeh.html
http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20121220/po_04/Enggan-ulas-isu-habuan-tanah
http://theflyingkick.blogspot.com/2012/12/ngah-kor-meng-tak-dapat-tanah-seinci-di.html
http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20121220/po_03/Koo-Ham-Kor-Ming-dicabar-buat-penafian

 Gambar Reunion

 
 Perbincangan bersama AYAHANDA

LU LANSI...  LU MATI


 Kena Belasah Dah!



 PISTOL PUN ADA... YE HAAA... HABIS LAH LU BABI DAP

1 comment:

Anonymous said...

ADOIIII...TOLONGLA, LAWAK SEY! WELL DONE!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.