Wednesday, December 12, 2012

NURUL IZZAH BODOH DAN DUNGU CAKAP MAIN BELASAH FAKTA TIADA



Malang pengikut dan penyokong Pakatan Rakyat terutama PKR kerana SAH lagi TERBUKTI Pemimpin mereka semua serupa Tunggul Bodoh dan Dungu. Terbaru Nurul Izzah MENYERLAHKAN diri beliau sebenarnya BODOH, DUNGU, BANGANG dan BANGSAT apabila GAGAL dalam mengira jumlah sebenar. 
 
Walaupun belajar di UNITEN Nurul Izzah rupanya GAGAL subjek Matematik menyebabkan FAIL mengira... Kalau pemimpin macam ni nak kita kasi jaga DUIT RAKYAT dari Cukai Kita dan URUS EKONOMI negara yang berjumlah BERBILION... Nescaya BANKRAP lah negara gamaknya!

Ini BUKTI SAHIH lagi SAH... Bukan macam Blogger pembangkang suka main BELAKANG dan fitnah sahaja!

2 comments:

Anonymous said...

Nurul izzah mana ada belajar betul2 di UNITEN... kelas banyak tak datang... tugasan kawan yg buatkan... dengar cerita kawan yang banyak tolong buat tugasan dan backup dia di UNITEN semua dia buat macam sampah sarap... jumpa pun buat tak kenal... so tak hairanlah di BODOH dan BANGANG matematik... tolong jangan kaitkan dengan UNITEN ya... rasa jijik, keji dan terhina aku sebagai bekas pelajar UNITEN!

Anonymous said...

mana penyokong pembangkang??? mai lah komen! benda betul tak mau komen... kan elok ngaku dan minta maaf... pegi jahanam dengan sikap bodoh sombong penyokong pembangkang!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.