Friday, March 28, 2008

Rakyat dan Raja tunjuk mesej tak suka Pak Lah

Contributed by zahari1950 on Friday, March 28 @ 09:09:26 MYT Topic: KOMENTAR

Orang Perlis tak suka Pak Lah. Orang Terengganu tak suka Pak Lah. Senario kedua negeri ini sama. 2 calon menteri besar yang disokong dan di cadang Pak Lah tak diterima oleh rakyat dan raja negeri tersebut.Yang menjadi mangsa adalah Shahidan Kasim dan Idris Jusoh. Bukan mereka berdua tak disukai rakyat tetapi oleh kerana rakyat tak suka Pak Lah, orang yang dipilih Pak Lah mereka tak terima.5 buah negeri diperintah pembangkang memang menteri besar dan ketua menterinya penentang atau seteru Pak Lah.

Tambah dua lagi menteri besar bagi negeri yang dikuasai oleh BN juga menteri besarnya bukan yang direkomenkan oleh Pak Lah.Sudah tujuh negeri dalam persekutuan Malaysia dimana menteri besar dan ketua menterinya bukan dari suku sakat Pak Lah.Ini adalah satu mesej pada Pak Lah bahawa beliau patut berundur.

Bagi peluang kepada pemimpin lain membetulkan keadaan yang parah ini. Orang yang lemah dan cedera tak boleh memberi rawatan kepada orang lain. Biarkan pakar yang lain memberikan rawatan termasuk yang tercedera dan lemah tadi.Tolonglah Pak Lah!, sebelum orang Melayu kehilangan lebih banyak hak mereka maka lebih baik Pak Lah berhenti.Lebih baik Pak Lah bersara dalam keadaan sekarang daripada bersara dalam keadaaan yang lebih dzaif lagi. Takut nanti dihina orang.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.