Friday, March 14, 2008

Anwar jual maruah negara!

Ketua Penerangan Pergerakan Pemuda UMNO, Datuk Azimi Daim berkata tindakan dan pendirian bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengambarkan sikap sebenar bekas pemimpin itu yang terdesak. Ia juga bukti kukuh bahawa Anwar yang menyokong campur tangan kerajaan India dalam isu perhimpunan haram Hindu Rights Action Force (Hindraf) sebagai perbuatan menjual maruah negara.

Tambah Azimi lagi, Anwar kini mula menunjukkan belang sebenar di mana semalam Anwar dilaporkan berkata dalam laman web NDTV.com bahawa keputusan kerajaan India menyokong isu kaum India di Malaysia adalah 'tindakan yang dilihat betul'. Pandangan peribadi penulis ialah memang dari dulu penulis tahu Anwar Ibrahim pengkhianat negara sejak Reformasi yang dicetuskan di ibu negara yang disiarkan di dalam laporan berita luar negara yang memburukkan imej Malaysia.

Lebih-lebih lagi Tun Dr Mahathir ialah seorang yang begitu teliti dalam kerjanya, jadi sudah tentu dia mempunyai bukti secukupnya tentang kegiatan Anwar sebelum memecatnya. Politik murahan Anwar yang suka memberontak di jalanan ialah bukti nyata ketidakjujuran dirinya kerana sanggup menghuru-harakan negara sendiri dengan tindakan ganas penyokongnya sewaktu Reformasi jalanan dulu. Bandingkan tindakan Tun Dr Mahathir yang pernah dipecat dari UMNO dulu di mana beliau mengambil masa tersebut untuk melakukan perkara yang berfaedah seperti menulis buku "The Malay Dilemma" dengan tindakan Anwar Ibrahim yang mengadakan 'road show' ke seluruh negara dan mencanangkan konspirasi ke atas dirinya sedangkan dialah yang berniat jahat terhadap negara. Jangan hanya menyokong Anwar secara buta tuli tanpa menilai apa niat Anwar sebenarnya dan adakah seseorang yang cintakan agama, bangsa dan negara sendiri akan sanggup melakukan tindakan yang mengkhianati negara sendiri?

Anwar Ibrahim sepatutnya diletakkan di bawah ISA kerana sudah jelas terbukti dia adalah tali barut Yahudi yang menghasut rakyat supaya melakukan demonstrasi jalanan yang hanya berakhir dengan rusuhan yang mencederakan anggota polis, merosakkan harta benda awam dan menimbulkan perasaan tidak selamat di kalangan orang awam.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.