Friday, June 19, 2015

DAP MENGGANAS SERUPA KOMUNIS SEMUA PAK LEBAI PAS KENA SEPAK TERAJANG MACAM ANJING

PAS amat bodoh bila baru saja tahu ke betapa JAHAT, HINA dan RASIS nya parti kafir harbi DAP Laknatullah itupun selepas DAP mempamer 'BELANG' dan 'KEBENCIAN' yang disimpan selama ini tehadap PAS... 

Habis semua pak lebai PAS kena pecat, dihina dan di terajang keluar dari jawatan macam ANJING yang tiada maruah... baru tau ka DAP sebenarnya 'PALING' berkuasa dalam PR... apa ingat PKR nak ikut cakap PAS... hahahaha... kesian PAS selama ini rupanya hanya alat dan batu PIJAK bagi DAP dan PKR mencapai kehendak mereka... kesian!!!!

1. SETIAUSAHA PAS PULAU PINANG DI PECAT DAP

Setiausaha PAS Pulau Pinang yang berkhidmat sebagai Pegawai Penerangan gred S41 dalam kerajaan negeri telah diberhentikan kerja berkuat kuasa Jumaat lepas. Notis bertarikh 12 Jun dari Pejabat Setiausaha Kerajaan negeri itu telah dihantar dengan tangan kepada Mohd Fadzil Kemi yang memegang jawatan sebagai Pegawai Penerangan kepada Pejabat Ketua Menteri Pulau Pinang. “Notis pemberhentian perkhidmatan itu berkuat kuasa pada 12 Jun 2015 dengan bayaran satu bulan gaji menggantikan notis selaras dengan fasal 9, perjanjian kontrak telah dihantar kepada Mohd Fadzil,” katanya kepada Bernama

2. TIGA EXCO PAS BAKAL DIPECAT DARI JAWATAN DI SELANGOR

DAP Selangor telah mendesak Menteri Besar, Mohamed Azmin Ali memecat tiga exco PAS daripada sebagai solusi terakhir pengisytiharan DAP bahawa Pakatan Rakyat sudah berkubur. Tiga Exco PAS yang dimaksudkan itu adalah Datuk Iskandar Samad (Exco Perumahan, Pengurusan Bangunan Dan Kehidupan Bandar), Dr Ahmad Yunus Hairi (Exco Hal Ehwal Agama, Jawatankuasa Adat Melayu, Pembangunan Desa dan Kampung Tradisi dan Zaidy Abdul Talib (Exco Infrastruktur, Kemudahan Awam dan Industri Asas Tani)

3. DAP ANCAM AHLI PAS LEPAS JAWATAN DI PENANG

DAP dikecam kerana menunjukkan rakus dan tamaknya kepada kuasa dan pengaruh sehingga sanggup mengancam pemegang pemegang jawatan dari kalangan ahli ahli PAS di Pulau Pinang supaya melepaskan jawatan setelah kerjasama politik kedua-dua parti dihentikan. Menurut PAS Kuala Terengganu, kerajaan Pulau Pinang bukan harta pusaka warisan keturunan yg boleh sesuka hati dibuat kenyataan mengarahkan perletakan jawatan.



1 comment:

Anonymous said...

Tolak DAP, hidup Melayu.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.