Tuesday, June 9, 2015

ANJING ERIC PAULSEN HINA ISLAM SEKARANG PERSOAL IBADAH UMRAH



Kalau dah pemakan babi memang selamanya akan ,membabi, termasuklah membabi buta tanpa menghiraukan sensitiviti orang lain... kapiak ni apa citer nak persoal orang pergi ibadah umrah... malah tuduh berlakun alim... ehhh!!! engkau tu kimak kapiak... kafir harbi laknatullah lagi... sapa kau nak persoal tentang ibadah dalam ISLAM...

Eric Paulsen you memang 'fukeemak ''jelakee' dan 'lanceau'

http://2.bp.blogspot.com/-45how32NlLU/VXaO4dW11PI/AAAAAAAAG8w/Vg0ywPgm5mM/s1600/eric%2Bpaulsen.png

2 comments:

Anonymous said...

Tak ada lah suka sangat ngan cinabeng, tapi apa bugis tuh dah buat Rakyat dah makin menyampah.

Bootlickers will have to do better than this defending the indefensible!

benci sembang deras said...

saya yakin kemelut 1mdb ini akan jelas juga nanti dan kita tengok siapa sebenarnya bersalah dlam hal ini...

kepada ananimus di atas... sebelum mengata org cermin dulu diri kita siapa...

kita persoal dan kata macam-macam kpd ds najib... rasanya dia ada buat kebaikan utk negara dan itu kita tak dapat nafikan...

nak tanya apa kau dah buat yg boleh dianggap jasa kepada negara? yela selain jadi keyboard warrior kutuk kondem dan fitnah macam-macam? setakat sembang berdegar-degar org kat isketambola pun bleh buat...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.