Wednesday, June 3, 2015

BUKTI SEBENAR APA YANG TUN MAHATHIR CAKAP TAK BETUL SATU FITNAH DAN BOHONG SAMA SEKALI

Itulah dengar dan ikut sangat cakap business men cina dan tokoh veteran cina kapiak yang selalu sponsor dan menghimpit dia menyebabkan Tun Mahathir semakin hilang arah, diperkuda dan lupa...

http://3.bp.blogspot.com/-wrKnx5aTSXo/VWf3LNEl-8I/AAAAAAAAkIg/mgcJHqQUWEE/s1600/11052484_467405090095624_3502733285355258228_n.jpg

3 comments:

Anonymous said...

Tun sudah lupa, tapi harus dimaafkan.

Anonymous said...

Bodoh yg tak boleh diajak tapi nak mengajak, hg tengok yg kaki kipas mana lebih kapiaq, hg tak kan nampak pasai hati hg busuk macam ayaq acaq.

Tenang dan Rasional said...

mahathir dah lupa banyak dah.... zaman dia lagi banyak wang negara hilang, rugi dan di manipulasikan... dan dia tak jelaskan apa-apa pun... malah lepas tangan dan banyak individu di kambing hitamkan... tapi tetap kita sokong dia sebab dia pemimpin no 1 ketika itu... kita pentingkan ukhwah dan perpaduan demi survival bangsa agama dan negara...

sekarang dia pula nak pecah belahkan parti dan perpaduan yang ada... tuduh macam-macam tanpa ada bukti dan fakta betul... rakyat semua percaya sebab anggap apa dia kata semua betul walhal ada juga yang spin, tipu dan fitnah...

kesian kat ANANIMUS kat atas yang kata orang lain bodoh, kapiak dan hati busuk...

waima dia lagi bodoh sebab ikut membuat tuli tanpa fakta...
dia lagi kapiak sebab dalam islam dituntut mentaati pemimpin...
malah hati dia lagi busuk sebab mengadu domba dan menyebar fitnoh kepada masyarakat...

Kesian... tak sedar diri tu macam mana tapi sibuk melalak tak tentu hala... orang tengok pun dah meluat, menyampah dan boring... syok sendri kesian...

yang terbaik sekarang ini bertenang dan lihat hasil siasatan... insyaAllah kebenaran akan terbukti...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.