Wednesday, July 4, 2012

KHALIFAH TUAN GURU LIM GUAN ENG DISEMBAH DAN DIPUJA OLEH AHLI PAS PULAU PINANG

LIM GUAN ENG merupakan individu Anti ISLAM dan MELAYU malah merupakan pemimpin utama parti RASIS DAP yang secara terbuka menentang ISLAM dengan menyatakan "langkah mayat saya sebelum tubuh negara ISLAM" dan berhasrat MENJAHANAMKAN dan MENGHAPUSKAN HAK MELAYU dengan membawa slogan "kesamarataan" serta "Malaysia for Malaysian".


Tindak tanduk beliau selepas mengambil alih pemerintahan Penang banyak merugikan kaum lain terutama melayu. Tanah dirampas, tiada projek kos rendah, pembangunan mengetepikan Masjid dan penjualan tanah secara free hold adalah secara tersirat dan halus menghalau kaum lain keluar dari penang dan menjadikan penang dominan kepada kaum RASIS CINA. Malah banyak lagi ketidakadilan dan kekejaman halus yang direncana beliau bersama pasukan KAFIR HARBI di penang.


Apakah itu semua tidak cukup untuk bangsa MELAYU ISLAM menolak pemerintahan LIM GUAN ENG dan DAP??? Kenapa masih mahu bersekongkol dengan KAFIR HARBI ini menjadi pengkhianat kepada bangsa MELAYU dan ISLAM???

Melihat kejadian di bawah SAH! Pengikut PAS sudah SESAT akibat terlalu TAKSUB dan rela menjadi EKSTREMIS serta BONEKA kepada kehancuran MELAYU ISLAM...


Siapa yang pukul siapa?Gambar diatas jelas menunjukkan YDP PAS kawasan Teluk Bahang memulakan pergaduhan dengan memegang leher ahli PERTIGA kerana geram gambar Guan Eng telah dikoyakkan dihadapannya.Sampai begitu taksub pencacai Guan Eng?

Berbaju hijau didalam gambar adalah Abdul Samad b. Abd Manaf YDP PAS Teluk Bahang. Hairan bin ajaib kerana yang memulakan sentuhan badan adalah YDP PAS itu sendiri dan Wira Perkasa telah disalahkan.

Sudahlah dicekik dileher lepas tue diheret pulak sepanjang jalan.


setelah dilepaskan baru ahli Perkasa datang untuk mententeramkan keadaan dan memujuk ahli Pertiga untuk bertenang.

Kedudukan Guan Eng lebih dari 10 meter dari aksi pergaduhan tersebut mana mungkin dakwaan Guan Eng bahawa Ahli Pertiga telah menyentuh beliau. Bukti Guan Eng menipu

SEDARLAH!
CUKUPLAH!
BERHENTILAH!
JANGAN MENYOKONG DAN MEMBERI UNDI KEPADA PAKATAN RAKYAT LAGI!
SELAMATKAN ISLAM DAN BANGSA MELAYU!
CUKUPLAH KITA BERI MEREKA PELUANG SEKALI!

2 comments:

Anonymous said...

bangsa melayu dan selain cina kalau di penang tak sedar juga dah tak taula... BUTA SEGALA NYA LA gamaknya

Anonymous said...

bersama-sama kita

TAKEBEER!
TAKEBEER!
TAKBEEER

buka apa ada jualan murah ni... khalid samad sponsor!

kat sini
http://idealismalaysia.blogspot.com/2012/07/jualan-murah-arak-carlsberg-sempena.html

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.