Tuesday, July 24, 2012

KARPAL SEDIA BINCANG HUDUD KETUA DEWAN PEMUDA PAS HALAL BERBOHONG INIKAN PULA AHLI PAS DAN PEMIMPIN PAS LAIN

PAS malu besar lagi. Nasrudin Hassan Tantawi memandai-mandai berkata Karpal Singh sudah bersedia menerima hudud di dalam satu debat dengan Ustaz Fatul Bari. Sedangkan sehari selepas itu Karpal Singh dengan angkuh menjawab:




“I will never compromise. I have always been very public and absolute on my stand to never have hudud implemented in the country... how then can he (Nasrudin) claim such a thing?”
Tantawi dan PAS sekarang sudah malu besar. Dengan Karpal Singh sekalipun mereka tidak boleh tarbiah agar dapat menerima satu daripada hukum Islam. Untuk mengelak "kemaluannya" dari tercemar, Tantawi sanggup menipu bahawa beliau tidak pernah menyebut tentang Karpal Singh dan isu Hudud di dalam debat berkenaan. Kenyataan ini dibuat apabila pihak New Straits Times (NST) meminta beliau untuk komen mengenai isu berkenaan. 


Tantawi ingat zaman ini zaman batu? Kesemua percakapan dan perdebatannya telah dirakam dan boleh ditonton di Youtube. Baca keratan NST seperti yang dilampirkan di bawah dan lihat video Youtube di bawah terutama minit 11:30 untuk melihat penipuan dan pembohongan Nasaruddin.


KREDIT TO : http://khairulryezal.blogspot.com





2 comments:

Anonymous said...

Mazhab ISLAM PAS halal BOHONG, TIPU, FITNAH, CACI MAKI, MENCARUT semua boleh asal ditujukan kepada orang lain bukan warga PAS... syok sbb TUHAN PAS pun MENCARUT

Pencari Tuhan said...

http://azmieyusoff.blogspot.com/2012/07/bukti-video-ucapan-karpal-singh-sedia.html

xminat bc satu sumber ja..so..try bc yg ni pulak. sp btul sp slh jgn prsoal dulu. tunggu n lihat. masa sndiri yg akan prjelaskannya

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.