Thursday, April 3, 2008

UMNO dan Kerajaan Perlu Perubahan

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Dr. Mohamad Khir bin Toyo mencadangkan satu dasar baru digubal bagi membolehkan ia mencerminkan kehendak semua kaum tanpa menjejaskan kedudukan dan keistimewaan orang Melayu dan agama Islam.

Menurut Dr. Mohamad Khir, keputusan pilihan raya lalu menunjukkan semua kaum tidak berpuas hati dengan Barisan Nasional. Orang Melayu tidak berpuas hati dengan UMNO dan BN. kaum Cina tidak berpuas hati dengan BN, kaum India juga tidak berpuas hati dengan BN.

"Hari ini BN sedang mengalami krisis kerana orang tidak puas hati bukan sahaja terhadap kepimpinan parti dan negara tetapi juga kepada bidang ekonomi, pendidikan dan agama," kata Dr Mohd Khir ketika berucap di forum 'Umno pasca pilihanraya umum ke-12: Satu penilaian' anjuran Mykmu.net di Hotel Singgahsana di Petaling Jaya hari ini."Jika kita tukar kepimpinan UMNO pun tetapi tiada perubahan dasar atau polisi yang menyebabkan semua kaum marah maka tiada gunanya."

1 comment:

Anonymous said...

bukan itu sahaja... pemimpin pun kene berubah.... tukar org lain..

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.