Tuesday, February 19, 2008

Tarikh Pilihanraya 2008

salam perjuangan,

menurut maklumat kawan, Pemimpin di Malaysia menggunakan rujukan untuk menentukan tarikh-tarik penting berdasarkan kepada ilmu falak atau ilmu bintang.

Ini merupakan salah satu rahsia yang diperturunkan dari pemimpin terdahulu dan diwarisi dari generasi ke generasi.

Dalam Islam cabang ilmu falak ini amat luas dan Islam ada lah pelopor ilmu ini. Sebagai comtoh Ulamak terkenal Tuan Guru Abdullah Fahim adalah ahli Falak tersohor dan insan yang menentukan tarikh kemerdekaan negara. PM kita adalah cucu kpd tuan Guru.

menurut maklumat kwn, tarikh penting akan ditentukan berdasarkan kedudukan buruj berbentuk dacing ( LIBRA) di angkasa dan susun serta koordinasi kedudukan buruj ini dengan buruj-buruj lain yang membawa kepada firasat dan maklumat kebaikan dan keuntungan yg dikecapi untuk urusan itu.

Contoh tarikh kemerdekaan 31 ogos 1957, kajian menunjukkan buruj dacing ini berkedudukan di ufuk maghrib diatas langit memayungi bumi Malaysia bertuah Kerana melalui ilmu Falak ini pemimpin telah dapat memandu urusan kemerdekaan dan dilaksanakan tanpa menumpahkan setitis darah pun. senag cerita mudah x susah lancar... walau ada halangah dapat diatasi.

Satu lagi kes KEBETULAN pada jam 4.30 pagi, 22 Mac 2004, pengisytiharan kemenangan BN dengan majoriti 2 per 3 diumumkan tatkala Buruj Libra (Dacing) benar-benar berada atas kepala iaitu pada kedudukan zenith.

Mengikut maklumat kajian Ilmu falak ke atas peristiwa pemecatan DSAI waktu itu dapat dibaca melalui koordinasi dan kedudukan buruj dia ngkasa yang mana menggambarkan pergolakan dan ketidak stabilan.


Mengikut kedudukan terbaik buruj ini dengan mengambil kira negara Malaysia, beberapa tarikh didapati begitu sesuai yang mana kedudukan buruj ini, koordinasinya diangkasa memberikan kedudukan yang menggambarkan firasat dan maklumat kebaikan dan keuntungan yg dikecapi untuk urusan itu ialah pada
19 May 2007 (telah berlalu), 25 November 2007( lepas dah), 15 Disember 2007 (kejap lagi), dan 15 Mac 2008 (tahun depan da).

Apapun pilihanraya penting kerana menentukan halatuju dan masa depan negara kita tercinta.... MALAYSIA

Pilihan harus bukan atas dasar emosi, kemarahan, sikap ikut-ikut org dan sambi lewa.

Jangan pilih pihak yg cakap banyak tp kerja tak buat, menimbulkan fitnah tanpa bukti kukuh mula2 kata ada last2 habuk pun tak da..., memperguna rakyat cari populariti, imej baik tapi belakang sama haprak kadang lagi teruk...

Ini masa depan kita mesti fikir panjang sebelum membuat keputusan.

Fikir kerajaan yang kestabilan, kerajaan yg terbukti berjaya, Fikir demi anak cucu dan generasi akan dtg, Kerajaan yg mampu bertindak dan membangunkan negara.Jangan mudah terpengaruh fitnah dan dakyah org asing tanpa bukti dan fakta kukuh... Mereka sengaja mahu begitu kerana cemburu kejayaan negara dan mahu jatuhkan negara kelembah kehancuran...

Semoga Allah SWT senantiasa melimpahi Rahmat dan Keberkatan keatas bumi MALAYSIA ternta ini selamanya agar anak cucu dan generasi kita sentiasa terpelihara dan dapat hidup aman bahagia.

Renung-renungkan dan selamat berjuang

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.