Friday, February 29, 2008

Luahan Hati Khalid Ibrahim


" alangkah baiknya kalau jadi wakil rakyat BN "

Salam Perjuangan...

Mungkin inilah luahan hati sebenar Bendahari PKR... dan dalam pilihanraya 8 Mac 2008 ini mungkin itulah kata hati beliau yang mahukan raktyat terus menyokong UMNO dan BN. Hanya jasad beliau bersama PKR namun hati jiwa raga serta seluruh kepercayaannya adalah parti UMNO... tu yg sampai terlepas cakap... he he he

Kata-kata Abdul Khalid menimbulkan keriuhan dalam kalangan 150 orang yang hadir kerana beliau "mempromosikan" lawannya pada pilihanraya itu. Beberapa penyokong PKR yang menyedari perkara itu lantas melaung "Tan Sri tercakap salah, Tan Sri tercakap salah" kepada hadirin bagi membetulkan kenyataan.

Ini membuatkan hadirin terus ketawa manakala penyokong BN, yang turut mengikuti ceramah itu, bertepuk tangan.

note : Sebenarnya Khalid Ibrahim memang dari dulu lagi bercita-cita menjadi wakil rakyat BN tetapi beliau tidak layak. Mungkin ketika dia sedang berucap ini beliau membayangkan beliau wakil rakyat BN.

Renug-renungkan sdelmat berjuang...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.