Friday, February 29, 2008

Pengkhianat Islam Bersekongkol Dengan Kafir Harbi

KAFIR HARBI MALAYSIA DAN ORG ISLAM YG BERSEKONGKOL DENGAN KAFIR HARBI HANCURKAN ISLAM









Al Quran membezakan antara kafir yang sanggup berdamai dengan orang Islam yang berbeza dari kafir yang bermusuhan terang-terangan dengan ummat Islam serta ajaran Islam. Jenis kedua ini dinamakan Kafir Harbi.


DAP dan kawan-kawan Kafir DSAI adalah Kafir Harbi kerana sentiasa mempersoalkan ketua-ketua agama kita (Kesultanan& Peranan PM/MB selaku penasihat), mahkamah syariah dan sentiasa mencari kesalahan pemimpin Islam. Pada hal orang kafir Malaysia juga tak sunyi dari kesalahan (edar dadah, bapa pelacuran, along, judi, arak samseng dan lain-lain).


Lim Kit Siang pernah berkata "langkah mayat saya dulu sebelum bentuk negara Islam"
tapi Hadi Awang sanggup bersekongkol dengan DAP Kafir Harbi.

Anwar Ibrahim lebih teruk dari kafir harbi Malaysia. Dia menggunakan USA dan Kristian Jerman, Kanada dan Britain mempersoalkan Ketuanan Melayu. Pada hal ketuanan melayu berlaku sangat baik kepada Bukan Islam Malaysia.
Bayangkan- kaum India yang majoriti di mana-mana kawasan Parlimen pun kita berikan kerusi.
Tapi India seperti Sivarasah (sekarang orang kuat DSAI) tak marahkan Samy Vello (yg tamak & tak membantu India miskin dengan bersungguh).
Dia marahkan UMNO. Adakah itu wajar?
Bila mana mereka perkatakan korupsi mereka langsung tidak lemparkan tuduhan kepada golongan yang terlibat dengan jenayah berat kenapa?. Kenapa hanya persalahkan Melayu (Islam) sahaja? Fikirkan...












No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.