Monday, April 11, 2016

PROGRAM ZAKIR NAIK MENDEDAHKAN UNIVERSITI HANYA MAMPU LAHIRKAN STUDENT MEDIC CAP AYAM KUFUR NIKMAT PENJILAT PEMBANGKANG

Apabila Dr. Zakir Naik menyekolahkan pelajar Medic cap Ayam di Stadium Tertutup Gong Badak kelmarin membuka mata betapa Universiti Malaysia hanya mampu melahirkan low class student yang kufur nikmat dan pastinya penyokong serta penjilat tegar PEMBANGKANG. 

Student medic apa BI pun berterabur malah jelas mentaliti dan pemikiran tahap kepala lutut ja serta tidak peka isu semasa negara dan kemudahan serta nikmat yang disediakan kerajaan. 

Cukuplah NC dan TNC universiti tidur membuta apabila hampir ke semua universiti menjadi sarang dan lubuk gerakan pembangkang malah idealisme mahasiswa/i sekarang ini majoriti nya adalah menyokong pembangkang... 

Sudah lama dah isu ni diketengahkan tapi menyeronokkan juga menonton drama swasta ciptaan pak karut apabila Kementerian sanggup bersilat main wayang... dan yang Menteri pun turut bertaichi berbohong konon mahasiswa/i kini bersama kerajaan... 

Paling best PM dan TPM pun kena TIPU sampai terpercaya Universiti Mendokong ASPIRASI Kerajaan UMNO-BN hahahaha.... fakta mana la depa spin hehehe

Kes pelajar Medic CAP AYAM ini wajar mebuka mata betapa Kerajaan dan Pimpinan ditipu buta-buta oleh Universiti hasil main wayang dan bertaichi.... cuba cek pensyarah dan staf termasuk yang berjawatan besar tu betul ke sokong kerajaan hahahaha....


https://4.bp.blogspot.com/-V-1IFpOn5bg/VwsfVOgxyDI/AAAAAAAA6dw/NjY5PqOEb4EPKVMXG7UZ7kIwNKjWrDfjw/s1600/MEDIC.jpg






Cerita pelajar Malaysia jurusan perubatan yang cuba untuk memburukkan Malaysia sewaktu kedatangan tokoh ilmuan terkenal dunia, Dr Zakir Naik ke Stadium Tertutup Gong Badak menjadi viral di laman media sosial. Salah seorang penonton yang turut hadir semalam turut menceritakan apa yang berlaku semalam seperti di bawah.

Untuk rekod, 80 orang yang dikatakan oleh pelajar tersebut kononnya tidak dapat biasiswa adalah mereka yang mengambil pinjaman PTPTN. Untuk makluman, JPA menawarkan kepada semua pelajar tawaran biasiswa. Mereka yang menolak adalah kerana tidak mahu terikat dengan kontrak kepada kerajaan. Itu pilihan pelajar berkenaan sendiri. Kebanyakkan mereka yang tolak biasiswa JPA adalah pelajar-pelajar bukan Melayu. Kebanyakkan mereka akhirnya dapat menukar dari status pinjaman kepada biasiswa.




Tontonlah video penjelasan di bawah terhadap persoalan pelajar perubatan Malaysia yang kufur nikmat dari Dr Zakir Naik

5 comments:

Anonymous said...

kalau tak terbuka fikiran Dan mengambil iktibar Dari peritiwa memalukan diri sendiri tak taulah. jangan salahkan kerajaan yg percaya pelajar aspirasi kerajaan memang ramai di UNIVERSITI...... perkara yg menjadi isu adalah pelajar yg anti kerajaan seringkali Cuba menonjolkan diri kononnya HERO atau heroin bagi pelajar UNIVERSITI. dengar sahaja Bagaimana jawapan anak muda itu Kepada zakir bila zakir kata kalau tak dak duit mohler pakat bagi nama ...zakir boleh kasi duit .....dengan happy dia kata OK...OK tq..tq...nak free semuaah tu..... bebal betul rakyat yang macam ni.

Anonymous said...

Malunya! English tu betulkan dulu cik Adik bakal doctor kanser ooi!

Anonymous said...

She looks stupid asking such question
Malaysian luvs subsidised on everythin n free things.

Anonymous said...

Muka lawa otak cap ayam...

Anonymous said...

setuju admin.. tolong semak balik VC dan TNC tu .. keje nak mengipas menteri jer.. budak budak makin tak bersyukur kian berlambak duk dalam ipta !

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.