Monday, April 11, 2016

NASI LEMAK SAMBAL CICAK MENU DITEMUI DALAM PENERBANGAN AIR ASIA

Nak baca artikel ni kena tahan sikit especially yang pernah dan kerap naik penerbangan Air Asia dan makan asi lemak sambal sebab imej lauk sambal cicak ni AMAT MELOYAKAN dan MENJIJIKKAN... tobat lahhhh!!!

Seperti diceritakan pengadu

"saya nak buat aduan mengenai makanan yang telah tercemar. saya telah membeli nasi lemak dalam kapal terbang. semasa makan, saya dapati seekor cicak dalam sambal nasi lemak itu, saya terus bagi tahu pramugara dan dia minta untuk ganti yang lain tetapi saya tidak mahu bukti itu di ambil, saya memuntahkan semula makanan yang saya makan sehingga sakit tekak. kemudian saya buat laporan polis dan pihak airasia. saya mahu pihak airasia bertanggungjawab atas kejadian ini. saya tunggu respon pihak tuan dan saya akan menyebarkan perkara ini kepada pihak media."

Ini adalah gambar-gambar yang dikirim oleh pengadu...


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhYyH34Dzm6dPAo_Xos-q49mXyLGbGLV_9JEsTMXknR5QXLwbIPU3shWQ-aruq-HN0ev2GmmzM1PrXG-lQVk7v1VsR8o0ALxZ7hnAJVdITRlWAW2S95ALGakq_31h-qSHixbZ_g4ffqoASD/s1600/IMG-20160406-WA0010.jpg


http://darulehsantoday.blogspot.my/2016/04/nasi-lemak-berlauk-cicak-dalam-flight.html

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.