Wednesday, April 6, 2016

RAFIZI KENA TANGKAP POLIS KEJAP LAGI BEBAS LA JANGAN RISAU ADA MACAI KAT DALAM JAGA DIA

Tak payah kecoh sangatlah Rafizi Ramli PONDAN upss pandan ditangkap polis sebab tu semua lakonan ja dia pasti dibebaskan semula untuk TERUS MENABUR FITNAH sebab apa dalam... dalam polis, pejabat AG dan mahkamah semua dah ada pasukan penjilat tegar aka MACAI pembangkang... paling kuat dia disabitkan dulu pun denda RM 1,800 SAHAJA atas kenyataan fitnah dan mengaibkan. PECACAI. MACAI dan PENJILAT jangan risau ya... sotong fleksibel boleh lentur punya hahaha...

Ambil sahaja contoh kes BAFIA tahun 2011/12 melibatkan Rafizi PONDAN upss sori pandan sampai sekarang tak selesai... mahkamah, pejabat AG dan polis tido ka??? bila nak jatuh hukum padahal JELAS dah dia bocorkan maklumat sulit yg dijamin kerahsiaan dalam akta BAFIA!

Kes mahkamah berkaitan Rafizi PONDAN ehh pandan memfitnah isu cincin RM 24 juta siap dalam mahkamah BAPUK ni boleh kata dia hanya "BERGURAU" apa tindakan dan perkembangan... senyap dan sunyi... jelas dalam video dia memfitnah... dan sekali lagi apa mahkamah, pejabat AG dan polis tido ka???

Kali ni polis nak main wayang tangkap RAFZI babi ehh Ramli.. berapa ramai la polis nak buat GEMPAK tangkap... ambil statment dan panggil pegi balai... kesudahnnya apa BEBAS JUGA kembali menghasut, memfitnah dan menghuru-harakan persepsi rakyat... dari pemimpin bersih sampailah pemimpin pembangkang dan ditambah pengkhianat kerajaan macam Mader mamak, Muyiden, Mukris BOBOI dan lain-lain... ada ke yang dah masuk penjara???  TAK ADA KAN!!!!

Dan sekali lagi apa mahkamah, pejabat AG dan polis tido ka???
https://1.bp.blogspot.com/-epbcPICms1Q/VwO4TQYGy1I/AAAAAAAANio/6FCDmMClhjEmKUQDyqZ_afg9neQKatiYA/s1600/rafizi1.jpg

1 comment:

Anonymous said...

Mulut hang nie busuk longkang

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.