Friday, June 5, 2015

DIALOG NOTHING TO HIDE PWTC PAGI INI BUKAN SAHAJA DS NAJIB PERLU BERSEDIA TUN JUGA PERLU BERSEDIA BERDEPAN TUNKU AZIZ

InsyaAllah sepengetahuan kami dialog #Nothing2Hide PM bersama NGO akan terus dijalankan walaupun bermacam cubaan sabotaj berlaku malah kehadiran Tun Mahathir yang dikasihi pasti 'menyerikan' suasana... malah khabarnya PM telah bersedia sepenuhnya dari segenap segi khabarnya 2-3 pertemuan sulit dan tertutup telah dilaksanakan di majectic dan PMO bagi mendapatkan gambaran dan fakta jelas berkaitan 1MDB... moga Allah mempermudahkan perjalanan program ini dan memberikan hasil yang baik terhadap persepsi rakyat terhadap usaha ikhlas, terlus dan murni YAB Perdana Menteri menerusi 1MDB.


Kami di #KLChronicle sebentar tadi baru terserempak dengan Tunku Aziz yang telah hadir ke program #Nothing2Hide yang diadakan pagi ini di PWTC. Bila ditanya kenapa beliau hadir , jawapan Tunku Aziz mudah iaitu :




"Saya ingin bertanya kepada Tun Mahathir 10 soalan tentang kehilangan Berbillion wang negara semasa beliau menjadi Perdana Menteri"
- See more at: http://thekl-chronicle.blogspot.com/2015/06/tunku-aziz-tunggu-tun-mahathir-di-pwtc.html#more

Tunku Aziz yang telah hadir ke program #Nothing2Hide yang diadakan pagi ini di PWTC. Bila ditanya kenapa beliau hadir , jawapan Tunku Aziz mudah iaitu "Saya ingin bertanya kepada Tun Mahathir 10 soalan tentang kehilangan Berbillion wang negara semasa beliau menjadi Perdana Menteri"

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgV7wl2FuxMF2PlNnPfh4XATvRhU-6LdOdCf2bSrTmvgTWiYXxXh9Y5-gh4vXBvz08H1o5egg4-vw_L0LB9i5bGdEzBt_vWDybI78H8W03pQUmcbUQ_mEPkVhWQLNA98BlDDxsJeHYgbA4/s320/IMG-20150605-WA0008.jpg

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg8-rdOHDtolCpHCAVUTwYlC9U8loXW81s5kkFO46HOxpFJJfjfk-ybaAtXC-IftxVLNSuvsBAHKXjZmSZEL-PVaY-vBwgPCgeqCmdk5sn7YV-gWYORnp7I4-1A6PMJd1YajfiOCv2ugbw/s320/IMG-20150604-WA0011.jpg

6 comments:

Anonymous said...

Orang tua bekas DAP ni nyanyok ker...forum tu utk PM jawab isu 1MDB...bukan forum Tun M nak layan soalan tak relevan dia.

Anonymous said...

orang datang bukan nak dengor bekas pengjilat dap bercakap..
tak perlu menyibuk untuk nak cari popular pulak..

Anonymous said...

dah, batal dah, xyah cakap apa...

Anonymous said...

TUNKU AZIZ NI HIDUP JADI BARUA DARI BEKAS BARUA DAP NAH SKRG BARUA BUGIS

Anonymous said...

najib tak hadir

Anonymous said...

aik,,tuan blog ni dah percaya pada tunku aziz? ex DAP?

pada aku la..siapa Tunku Aziz nak soal Tun M? Mantan PM ka dia ni?

hahahahaha..

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.