Wednesday, November 12, 2014

NEGARA ISLAM MALAYSIA HANTAR WAKIL DI PERTANDINGAN RATU PONDAN DUNIA BIAR BETUL BALA NI BALA


Mungkin golongan penyokong LGBT dan Islam Liberal di Malaysia sedang bersorak kegembiraan sekarang. Ini memandangkan dua wakil dari Malaysia, Cicie Sinclair dan Hendra telah berjaya ke pertandingan akhir Miss International Queen 2014 atau Pertandingan Ratu Pondan 2014 yang berlangsung semalam di negara jiran, Thailand.

Pertandingan ini mendapat sambutan hangat apabila seramai 25 peserta daripada seluruh dunia termasuklah negara kita menyertainya. Peserta-peserta Miss International Queen ini mewakili negara masing-masing iaitu dari Filipina, Singapura, Brazil, Vietnam, Korea Selatan, Malaysia, Turki, Jepun, Sepanyol, Thailand, Chile, Myanmar, Nicaragua, Mongolia, Russia, Venezuela, USA, Jepun, Peru dan Cuba.

Agaknya apakah pendapat tiga orang Wakil Rakyat PAS iaitu YB Dr Mujahid Rawa, YB  Hanipa Maidin dan YB Khalid Samad yang menjadi penentang kuat pengharaman Sister In Islam (SIS), mengenai isu ini? Opps ... saya terlupa nama Datuk Saifuddin Abdullah.
 
Mungkin juga Hakim Datuk Mohd. Hishamuddin Mohd. Yunus yang bersidang bersama Datuk Aziah Ali dan Datuk Lim Yee Lan mahu hadir memberikan sokongan moral dan menjamin kemenangan Malaysia... MALAYSIA BOLEH!!!!



KREDIT : http://khairulryezal.blogspot.com/2014/11/nama-malaysia-di-pentas-dunia-sekali.html

2 comments:

Anonymous said...

Binatang buas betullah PUAK PONDAN HOMO ni! Apa hak mereka nak menggunakan nama NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang kami, ni utk. aktiviti amat TAK BERMORAL ini - walaupun mereka si KAPIR?! Esok, ada pesta Ratu Cantik BOGEL pula; , dibenaqkan juga guna lagi nama NEGARA kita ni?!

Heran betullah aku - mana suara Kem. Luar Negara, UMNO dan JAKIM?!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Amat terkilan bila baca berita mengagungkan hak pondan. Amat risau dan runsing kalau anak dapat girlfriend dari negeri sembilan kot-kot pondan yang bertopengkan anak dara. aiiikksss...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.