Thursday, November 13, 2014

HANGAT DI KAJANG TAMAN TEMA AIR TERBESAR DI MALAYSIA MILIK WAN AZIZAH

Seluruh pekan kajang sudah di ubah suai menjadi menjadi aman tema air terutamanya semasa hujan lebat dan pemilik kawasan Wan Azizah yang penduduk kajang undi sebagai wakil rakyat kelihatan 'menghayati' alunan dan percikan air yang mengalir desar.... sederas air mata dan peluh basah rakyat kajang menghadapai bencana BANJIR....


Tahniah kepada Rakyat Kajang kerana memilih Dr Wan Azizah, isteri KETUM Anwar Ibrahim sebagai Wakil Rakyat mereka. Dengan usaha gigih Dr Wan Azizah, Kajang kini mempunyai "Water Theme Park" mereka sendiri. Hari ini beliau dengan bangga merasmikan "Water Theme Park" di Kajang yang dikatakan antara terbesar di Malaysia, malah lebih besar dari Sunway Lagoon. 
Dengan kewujudan "Water Theme Park" yang dilhamkan daripada Sungai Venice di Italy, peluang Barisan Nasional (BN) untuk merampas kembali DUN Kajang hampir mustahil, kerana projek ini bakal menjadi tarikan pelancong dari seluruh dunia dan pastinya Rakyat Kajang antara yang bertuah mendapat tempiasnya. Kami di CTS akan cuba mendapatkan gambar eksklusif Dr Wan Azizah naik jet-ski sambil memegang kipas tangan.





No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.