Tuesday, November 18, 2014

TAHNIAH AZMIN ALI MILIKI ADIK PALING SOLEHAH DI KALANGAN SEMUA MENTERI BESAR


Tahniah kita ucapkan kepada Datuk Menteri Besar Selangor, YB Azmin Ali kerana pandai menjaga keluarga beliau. Tidak seperti keluarga ahli politikus yang lain yang membiarkan ahli keluarga sendiri membuka aurat. Kami di CTS merasa bangga kerana adik kandung Menteri Besar Selangor, Azwan Ali, seorang pengacara yang terkenal telah terbuka hati untuk menutup aurat dengan bertudung. Kelas uollls!!!


Mungkin inilah natijah yang harus kita terima apabila Yang Arif Mahkamah Rayuan tidak beberapa lama dahulu memutuskan bahawa Undang-Undang Syariah Negeri Sembilan yang memperuntukkan hukuman terhadap golongan lelaki Islam berpakaian wanita di tempat awam adalah melanggar Perlembagaan Persekutuan. Maka dengan keputusan itu, inilah jadinya. Mahu tidak mahu terpaksalah menghadap semua ini.


KREDIT : http://khairulryezal.blogspot.com/2014/11/azwan-ali-adik-datuk-menteri-besar.html

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.