Thursday, August 15, 2013

LAHANAT NGA KOR MING TAK SERIK PROVOK PERSOAL ISLAM LAGI!!!


Lahanat BABI ni memang tak serik-serik dengan BERANI terus menerus mempersoal dan membuat provokasi kepada UMAT ISLAM. Bulan Syawal bulan umat Islam meraikan kemenangan dan kita bergembira sambut hari raya dan demi mencabar UMAT ISLAM DENGAN SENGAJA BABI LAHANAT ni menyentuh dan mempersoalkan ISLAM...

Ya KAMI extream sebab kami tahu berhadapan dengan BANGSAT BABI LAHANAT CINA yang kita memang tidak boleh bertolak ansur. Sejak merdeka MELAYU ISLAM bertolak ansur dan AMAL SIKAP " TAK APA" akhirnya sekarang tengok BANGSAT CINA BABI naik tocang...

Apa kah dengan LACUR Bangsa... LACUR ISLAM... relakan segalanya DIRAMPAS baru kamu kata itu tidak EKSTREAM dan RASIS... ada ke BANGSA se bodoh itu... 

Lu memang bangsa Bangsat!!!





Ketika pilihan raya kecil di Bukit Gantang pada April 2009, Nga Kor Ming dengan sengaja membuat terjemahan sendiri terhadap ayat ayat suci Al Quran atas pentas ceramah PAS (baca sini). 

Kini sesudah hampir 4 tahun, kelakuan yang sama diulang oleh Nga Kor Ming. Kali ini mempertikaikan pula kejadian yang berlaku di sebuah resort di Johor bila upacara Buddha diadakan dalam surau. 

Mengambil contoh kejadian tersebut, Nga seolah mahu membolehkan masjid digunakan pakai oleh agama lain bagi tujuan ibadat. Sekali lagi Nga pandai pandai membuat terjemahan sendiri. Tweet Nga Kor Ming di atas jelas sekali menampakkan sikap ingin cari pasal ahli parlimen DAP itu.

Mengapa Nga Kor Ming berani buat begini? Orang Melayu dalam PAS dan PKR sudah lupa apa yang Nga Kor Ming buat terhadap kedudukan Islam di negara ini. Mereka biarkan sahaja kerana terlalu takut pada DAP.


Empat tahun lalu juga, Nga Kor Ming itulah yang mempertikaikan mengapa masjid dibina di negara ini dalam parlimen (baca sini). Oleh itu, tanya balik jawapan ini pada Nga Kor Ming. Siapa sebenarnya yang lebih ekstrem? Jawapannya adalah DAP. 

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.