Monday, August 5, 2013

HISHAMMUDDIN DAN AZALINA BERPAKAT SEBAB KEMARUK NAK JADI PM DAN KETUA WANITA RASA-RASA LAYAK KE?

Menjelang Perhimpunan Agong UMNO dengar-dengar team AZALINA dan HISHAMMUDDIN dah bersatu berpakat untuk melobi bersama-sama bagi jawatan Ketua Wanita dan Naib Presiden.

Sorylah bro din kami meluat dengan gelagat lu masa jadi Menteri Dalam Negeri... asyik bagi amaran dan amaran aje... tindakan langsung tak ada hingga membuka ruang pembangkang menghuru harakan negara... satu malaysia tahu lu LEMBIK, BACUL dan TAK ADA TELUR dari dulu sejak kes lu buat-buat gagah pegi CIUM KERIS - bila cina gertak sikit LU terus TERKUCIL minta maaf... BODOH!!! Nak bagi lu kekal Naib Presiden... boleh jalan dah!!!

Azalina pulak berangan lah nak jadi ketua wanita... kalau manusia jenis tak kenang budi nak kita angkat memimpin takut bila dia naik disepak terajangnya kita... kisah sebenar sebelum PRU13 menangis-nangis merayu nak jadi calon... lepas tu bukan tau terima kasih... pandang orang yang tolong sebelah mata pun tak... Siap bantai lagi adalah... Lu tak cukup ciri WANITA lah... hidup lu sampai sekarang belum sempurna... macam mana Lu nak menjiwai pergerakan WANITA SEJATI nanti... kirim salam jugalah...

BERUK pun gelakkan lu dua orang... macam mana orang nak sokong lu bagi menang!!!

2 comments:

Anonymous said...

Bukankah si Azalina inikan penyokong Sisters in Islam - kumpulan 'feminis' liberal yang asyik nak bantah fatwa Mufti dan JAWI, termasuk bantah fatwa haramkan Ratu Cantik untuk wanita Islam?! Jadi sgt merbahaya kalau dia jadi Ketua Wanita UMNO, gantikan DS Shahrizat Abdul Jalil!
Lihat di http://www.theborneopost.com/2013/07/06/azalina-is-wrong-pm-has-done-his-best-for-malaysian-women/

Di Barat ini ada satu kumpulan feminis, Femen, yang tak berbaju, Tunisia pun dia dah serang! Mereka asyik mencemoh Islam. Esok kat M'sia ni, mungkin si ’feminis‘ PORNO ini akan MENCEROBOH juga! Agaknya Sisters in Islam ini akan sokong tak?! Kalau kat Barat ni, wanita Islam pakai tudung dipandang hina majoriti Barat dan tak boleh kerja dengan k'jaan contohnya di Jerman - tak pula si Sisters in Islam ini bising, mahupun Azalina ini! Lagi, kat Jerman/Barat, hanya perayaan Kristian sebagai acara RASMI negara; adakah mereka sambut Aidilfitri, Deepavali dsbnya dengan sama - jgn haraplah! Gereja boleh tumbuh macam cendawan tapi masjid dan rumah ibadat agama lain, dikawal ketat. Tapi kat M'sia ni, NEGARA ISLAM ini, rumah ibadat Bukan Islam HARAM boleh tumbuh macam cendawan pula!

Dan si DALANG kuat belakang IFC Suruhanjaya antara Kepercayaan (IFC - Inter Faith Commission), yang kononnya untuk memperjuangkan kebebasan beragama di M'sia ini, tapi disyaki mahu MENUMBANGKAN Islam sebagai AGAMA PERSEKUTUAN (lihat di di http://www.jais.gov.my/isuagama/ifc.php; dan video di http://taipingmali.blogspot.com/2013/07/khas-untuk-pengundi-kuala-besut.html ) ialah pertubuhan Jerman Konrad Adeneur (lihat http://www.kas.de/malaysia/en/about/ ). Jadi, si pertubuhan Jerman Konrad Adeneur ini nak masuk campur hal "hak asasi" agama kat M'sia ni, apasal, sedangkan kat Jerman, umat Islam diTINDAS termasuk wanita tudung, yg saya sebutkan di atas? Dasar PENJAJAH Barat-Zionis memangnya HIPOKRIT, PENIPU dan SAMSENG LAKNAT! Dan tidak juga dikecam oleh wanita-wanita Islam ‘feminis’ liberal kat M'sia ini!

MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

sesejuk mata memandang said...

Helo Bro, kita kena faham hasrat seseorang yang telah terasa dirinya akan dihanyut bagai sampah dalam sungai klang.

Jadi , alang-alang terjun biar mandi berbaloi.nanti jika kalah , masih boleh bercakap , aku kalah tanding jawatan presiden .. bukan macam engkua ; mkt pun tak lepas.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.