Friday, August 2, 2013

MAKIN RAMAI INDIVIDU ISLAM LENTUR AKIDAH KERANA PEMIMPIN ISLAM UMNO DAN PAS BACUL KECUT TAK ADA TELOR



Apa yang berlaku dalam masyarakat ditentukan oleh kesinambungan kesan kepimpinan dan suasana politik yang wujud dalam masyarakat semasa.

Empat finalis beragama Islam Miss Malaysia World 2013. Foto mStar Online.

lenturnya kefahaman tentang akidah serta penerimaan nilai liberalisme dan pluralisme agama menyebabkan individu islam dalam masyarakat KELIRU, CELARU dan BOLEH BERTOLAK ANSUR mengenai hukum hakam ISLAM.

PALING menyayat hati PEMIMPIN ISLAM tertentu yang konon JAGUH paling ISLAMIK "membisu", jadi bacul dan kecut HILAN TELOR bila ISU menyentuh ISLAM timbul... PALING SADIS sekali bila ada pemimpin beragama ISLAM boleh "pusing" HUKUM dan FATWA menghalalkan perbuatan HARAM atau yang sepatutnya ditinggalkan semata-mata demi sokongan politik... mereka boleh bertolak ansur dan bersetuju dengan tindakan menghalalkan pluralisme agama dan liberalisme agama... akibatnya merebak dalam masyarakat... lahirlah INDIVIDU ISLAM YANG LENTUR AKIDAH...

Contohnya Terkini kes DI BAWAH


hari raya 2013



ratu cantik


LAHANAT TAK PEMIMPIN MACAM NI... TAPI ADA YANG BODOH BOLEH FOLOW PULAK!



ISU NASIONAL

KINI PENULIS MENUNGGU SAMA ADA PEMIMPIN UMNO DAN PAS ADA KEBERANIAN BERSUARA ISU MAHKAMAH TINGGI CAMPUR TANGAN MENAFIKAN PENGISLAMAN ANAK SAUDARA BARU... 

ATAU PEMIMPIN UMNO DAN PAS YANG SAH-SAH ISLAM MEMILIH UNTUK KERAT TELOR DAN BUANG KEMALUAN UNTUK KEKAL "BACUL", "PENAKUT" DAN " RELA JADI BANGSAT" SEMATA-MATA POLITIK!



Persatuan Peguam Syarie Malaysia (PGSM) menegaskan Perkara 121 (1A) Perlembagaan Persekutuan memperuntukkan bahawa “Mahkamah Tinggi sivil tidak mempunyai bidang kuasa berkenaan apa-apa perkara dalam bidang kuasa Mahkamah Syariah”, yang memberi maksud keputusan Mahkamah Syariah tidak boleh disentuh atau digugat oleh Mahkamah sivil.

ARTIKEL PENUH KLIK SINI

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.