Friday, June 29, 2012

HANTU ALTANTUNYA BERKELIARAN MERASUK NGO SUARA ANAK HARAM (SUARAM)

Pertama, SUARAM menyatakan bahawa mereka mempunyai bukti dalam bentuk gambar bahawa Altantuya berada di Perancis pada tahun 2007 yang mana portal Malaysiakini begitu teruja untuk membantu menyebarkannya di internet. Tetapi, bahagian yang menyeramkan mengenai penipuan ini ialah Altantuya telah dibunuh pada tahun 2006. Bagaimana SUARAM boleh terlepas pandang fakta penting ini, iaitu kunci segala penipuan mereka sendiri?

Kedua, penyiasatan polis Perancis telah mendedahkan bahawa orang yang bernama Altantuya Shaariibuu tidak pernah memasuki Perancis di antara tahun 1999 hingga 2006 yang mana mengesahkan bahawa mendiang tidak pernah terlibat dalam urusniaga kapal selam sama ada sekadar menemani mana-mana VIP ataupun sebagai penterjemah sepertimana yang didakwa oleh SUARAM. Dan seperti yang disahkan oleh bekas Pengurus Jualan DCNS, Mr. Fredric Faura, semua urusan pembelian dilakukan dalam bahasa Inggeris dan tiada penterjemah yang diperlukan.  


Real Ghost Stories, Scary Ghost Videos, Demon Spirits, Pictures
SUARA ANAK HARAM (SUARAM)

MASIH MAHU PERCAYA FITNAH DAN PENIPUAN PAKATAN RAKYAT DEMI RAIH SOKONGAN POLITIK???

CUKUPLAH! BERHENTI SOKONG DAN UNDI PAKATAN RAKYAT!

1 comment:

Anonymous said...

aku seram maaa..... PKR takpala... ada pemimpin ANUgerah TUHAN PKR... sahabat hantu.... x kena kacau

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.