Friday, June 15, 2012

SERTAI TEKA SILANG KATA TAWAR HADIAH SANGAT LUMAYAN

Uji pengetahuan politik anda dengan bermain teka silangkata ini. Jawapan terkumpul akan memenangi pakej percutian bersama ANWAR IBRAHIM di Thailand sambil minum KOPI dan makan KARIPAP malah ICE CREAM juga diberikan percuma bersama "DOLL" terpilih.

Selebriti dan tokoh akan turut hadir dalam percutian ini  bagi mengendalikan program kaunseling Ustaz Badrul Amin, program bergambar kandid Elizabeth Wong, program makan ice cream Azmin Ali, program cakar rimau Shamsidar Taharim dan program isteri taat Wan Azizah.


Bagi yang beragama kristian jangan risau dan gundah abang long KRIS Khalid Samad akan menemani anda. Turut hadir wakil penaja bersama hadiah pertandingan iaitu Khalid Ibrahim mewakili Kumpulan Semester Sdn Bhd KSSB dengan menaja hadiah bagi program korek dan main pasir sampai berlubang.


JOM TEKA JANGAN TAK TEKA! MARI MARI MARI.....




No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.