Friday, June 22, 2012

ANJING NEGARA LAHANAT SINGAPORE LAKUKAN ESPIONAJ TERLIBAT BANTU PEMBANGKANG DAN PAKATAN RAKYAT

  Singapore Sucks
Singapore memang negara celaka dan lahanat. Cina Pukimak dari Singapore mahu menjayakan rancangan PAP menerusi proksi mereka DAPig untuk menguasai Malaysia menerusi slogan "Malaysian Malaysia". 
Selepas operasi CINA menguasai Malaysia (malaya) gagal lebih 40 tahun dahulu sehingga menyebabkan kejadian 13 Mei 1969 pertumpahan darah dan rusuhan kaum berlaku... malah waktu itu CINA Babi dengan berani mahu menghalau kaum MELAYU... menggambarkan CINA Pukimak PAP Singapura masih BERDENDAM mahu menguasai Malaysia dengan cara halus... SEKARANG anjing-anjing Singapore menerusi kegiatan SUBERSIF dan ESPIONAJ dengan bantuan dalaman iaitu Pakatan Rakyat.
Pendedahan tiga nama diplomat Singapura terlibat dalam Bersih yang bersalahan dengan konvensyen PBB sini tidak menghairankan kerana Singgapura memang dah melibatkan diri dalam pilihanraya kita.


Ketiga-tiga mereka adalah:

1. Regina LOW Kay Yin (regina_low@mfa.gov.sg), First Secretary (Political) yang turut memakai baju kuning BERSIH 3.0. 2. Philomena AW Li Fen (philomena_aw@mfa.gov.sg), First Secretary (Political).
3. Ariel Eunice TAN Hwi Tiang (ariel_tan@mfa.gov.sg), Deputy High Commissioner and Counsellor.
Semasa PRK Tenang,ahli PAP turut terlibat secara langsung dalam membantu DAP berkempen,Malah blog ini pernah mendedahkan Walter Chia Pesuruhjaya Tinggi Kedutaan Singapura menyalurkan wang tunai kepada pakatan semasa pilihanraya:klik sini

Di Singapura,PAP begitu giat melakukan persiapan untuk PRU13 di Malaysia,mereka dilatih dan dipersiapkan untuk membantu Pakatan terutamanya DAP untuk menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional.

Sumber Blog Mymassa


Kali ini MyMassa tunjukkan bukti memang berlaku program yang diberi nama PACA Training di 223A/B River Valley Road, Singapore.

Klik pada imej untuk besarkannya



Baca seterusnya di Pisau sini.

GAP juga berturut mendedahkan akhbar Straits Singapore tulisan ajen Singapura Caroline Hong mengkritik BN seolah-olah bukan lagi melapor tetapi berkempen menentang BN. Baca Gap sini.
CUKUP DAN BERHENTI UNDI ATAU SOKONG PAKATAN RAKYAT! 

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.