Friday, June 29, 2012

PRAKTIKAL ISLAM LIBERAL OLEH PAKATAN RAKYAT TERUTAMA PKR

Jamuan makan malam bersama Anwar Ibrahim... ermmmm... pastinya KARIPAP bersama KOPI akan dihidangkan nanti... ermmm.... mungkin ICE CREAM juga jika Azmin Ali ada datang bersama... 

He he he...  kau nak buat program apa lantak lah ada aku kisah? cuma aku kesian pada sesiapa yang datang...

1. Restoran Guo Tai ni ada sijil HALAL ke? punya banyak tempat kenapa tak pilih tempat yang ada HALAL??? LIBERAL sungguh PKR  ni!

2. Kemudian sah-sah peralatan memasak mereka bercampur untuk memasak makanan HALAL dan BUKAN HALAL contoh mula-mula masak BABI kemudian bekas yang sama digunakan untuk masak AYAM yang akan dihidangkan untuk orang ISLAM makan... ermmm pasti lazatkan.... eeeeeee...

3. Dalam satu majlis hidangan jamuan bercampur pulak tu antara hidangan HALAL dengan hidangan TAK HALAL... kira kau tengah makan ayam tengok-tengok sebelah meja kau pulak makan BABI dengan KATAK... amacam seronok tak????

4. Majlis mula 7.30 malam... ermmm... sempat solat maghrib tak kepada melayu ISLAM yg datang??? takkan solat di rumah... kang tiba di majlis lewat... datang awal nak solat di restoran Guo Tai boleh ke? ada ke surau??? abis kalau menyulitkan kenapa tak pilih tempat yang mesra orang ISLAM dan masa normal dalam jam 8.30 mlm ke... kenapa nak ikut jugak "taste" KAPIAK cina ni???

5. Dengar cerita PAS turut membantu dan promote majlis ini atas kapasiti rakan Pakatan Rakyat... ermmm kira PAS bersekongkol dan dapat saham lah bersama dengan PKR ni dalam pelaksanaan program MUNGKAR dan HARAM ni... tahniah PAS... satu lagi bukti PAS mendokong ISLAM Liberal!

TEPUK DADA FIKIR DAN TANYA IMAN...
CUKUPLAH MARI BERHENTI UNDI DAN SOKONG PAKATAN RAKYAT




No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.