Monday, June 4, 2012

BEKAS MB PERAK MOHAMMAD NIZAR DEDAH REALITI PAS BAKAL JATUH TEWAS DALAM HIMPUNAN HIJAU KE PUTRAJAYA

Kata-kata HEBAT itu kadangkala datang hasil ilham yang digerakkan oleh  ALLAH SWT yang maha berkuasa kerana JANJI ALLAH jelas memperlihatkan bahawa kebenaran pasti mengatasi kebatilan dan bantuan ALLAH itu akan datang dalam saat dan ketika yang tidak diduga.

ALLAH SWT telah MENGILHAMKAN dalam keghairahan Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin berucap mengkritik UMNO di 'Himpunan Hijau Ke Putrajaya' di Stadium Darul Aman semalam untuk  menyebut 'himpunan ini tanda kejatuhan Pas di semua peringkat'.  

Beliau yang menyampaikan ceramah bertajuk 'Mentalkinkan UMNO' sementara menunggu ketibaan penceramah, Azhar Idrus itu tidak pula memperbetulkan ucapan yang dirasakan ramai kesilapan pada mulanya sehingga akhir ucapannya... yang bermakna apa yang dinyatakan beliau adalah luahan dan pendedahan dari lubuk hati beliau BAHAWA PAS AKAN TERSUNGKUR JATUH kelak dalam PRU 13 akan datang... Ucapan Mohamad Nizar itu turut disiarkan dalam Buletin Utama TV3 malam ini, selain dimuat turun oleh beberapa blog...

NIZAR KOMUNIS BEKAS MB PERAK SUDAH DEDAHKAN!
CUKUP LAH SOKONG DAN BAGI UNDI PADA PAKATAN RAKYAT!



Mungkin Mohammad Nizar teringat kata-kata Sheikh Dr. Sulaiman janji Syurga oleh PAS adalah SESAT, BERDOSA dan HARAM... malah menolak bersatu sesama ISLAM dan bersekongkol dengan KAFIR HARBI juga SALAH sama sekali!





No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.