Monday, June 4, 2012

WAKAF LEBUHRAYA RAKYAT KELANTAN SATU SKIM PENYELEWENGAN


29 Mei 2012, Kerajaan PAS Kelantan telah melancarkan tabung wakaf untuk pembinaan "Lebuh Raya Husam" yang menghubungkan Kota Bharu ke Kuala Krai.

 




Mana-mana rakyat jelata yang nak menyumbang sebagai wakaf diminta menyalurkan sumbangan mereka ke akaun seperti dibawah.


[b]No akaun : 03036 01 000 3031

[b]Bank : Bank Islam

[b]Nama : Baldah Toyyibah (Prasarana) Kelantan Sdn Bhd


Namun bila disemak di mesin ATM untuk deposit wang, nama yang tertera pada pemilik akaun adalah Tetuan Rowstead Sdn Bhd. Ini satu penipuan yang jelas dibuat oleh Kerajaan PAS Kelantan terhadap rakyat. 






Mengapa minta duit rakyat untuk buat lebuhraya tetapi masuk dalam akaun Tetuan Rowstead Systems Sdn Bhd? Siapa pemilik akaun Rowstead Systems ini? Mengapa Husam Musa tidak tampil membuat kenyataan siapa Tetuan Rowstead ini? 


Hasil dari maklumat syarikat tersebut, sekumpulan pejuang maya Facebook telah membuat siasatan terperinci dan mendapati satu pekara yang amat mengejutkan berkenaan syarikat tersebut . Mari kita lihat hasil carian SSM syarikat tersebut.







KLIK IMEJ



Adalah mengejutkan bila hasil semakan mendapati nama Hussam Musa tertera didalam dokumen pendaftaran syarikat tersebut. Sumbangan diminta untuk dimasukkan kedalam akaun tersebut dan Hussam Musa salah seorang dari penerima sumbangangan tersebut. Hebat bukan?
JOM UBAH!
CUKUPLAH UNDI DAN SOKONG PAKATAN RAKYAT!

5 comments:

Anonymous said...

Salahkah Husam jadi Director di kalangan Directors? diulangi..'di kalangan directors..maknanya banyak directors..adakah jadi director tu tandanya dia kebas duit rakyat??kalau dia nk kebas duit pun bukannya senang macam tue jer. kelulusan directors lain mana nak letak?dah tu nak kata semua directors tu corrupt??
tambahan, jika tiada orang PAS yang memantau aliran duit projek nie,lagi susah.projek besar..then nak let go orang lain pegang duit rakyat??
ada akai sila fikir..

Anonymous said...

dengki aa tu..hahahaha..aku bangga jadi anak kelantan..

Anonymous said...

Apa cerita sebenarnya?

Unknown said...

Bodohnye mentaliti org kelantan n penyokong PR ni. tu pn x faham

Anonymous said...

derma ke tak admin ? George Kent yg terang2x xlayak dapat pojek LRT tetiba Najib kata OK nk kira gu mana plak ?

nota : sudahlah BN berjanji bagai dengan rakyat kelantan, namun dimungkiri kerana tak diundi. Janji itu dicapati, jalan2x di Kelantan terlalu daif untuk menampung jumlah kenderaan pada hari2x tertentu. Bodohnye mentaliti org kelantan BN dan penyokong BN ni. tu pon xfaham beza antara kerajaan mak bapak PM punya dan kerajaan rakyat dipilih dalam pilihan raya...kah3x

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.