Saturday, April 21, 2012

WANTED! PELAJAR IPT SERTAI DEMONSTRASI PTPTN DIKEHENDAKI

Majikan AWAS! Mereka ini pelajar IPT yang suka berdemonstrasi, sukar patuh kepada undang-undang dan suka memberontak malah dipercayai lebih suka berdemo dari belajar dengan tekun di IPT. Sebaiknya majikan berfikir panjang dan "Senarai Hitam" mereka ini kerana pasti syarikat atau agensi bermasalah jika mereka diambil bekerja nanti.

PTPTN disaran MENYENARAI HITAM mereka ini jika mereka ada meminjam PTPTN untuk menyambung pengajian di IPT. Tidak ada sebab untuk meri mereka bantuan menerusi pinjaman jika mereka sendiri mengancam dan tidak bersyukur menerima bantuan PTPTN.

Kepada Universiti Awam sila kenal pasti pelajar yang terlibat ini dan sabitkan mereka dengan AUKU kerana menyertai perhimpunan yang menyalahi undang-undang dan mengganggu ketenteraman awam.

Kepada ibu bapa lihat jika dibawah ada gambar anak-anak tuan/puan. Jika ada nasihatilah mereka untuk belajar dan cemerlamg dalam akademik bukan ke IPT belajar untuk jadi PEMBANGKANG. Kalau ada ibu bapa yang suka dan setuju anak mereka sertai demonstrasi dan sokong pembangkang... TAHNIAH anda telah berusaha terbaik menjahanamkan masa depan anak Tuan/Puan.

KEPADA PELAJAR IPT DI BAWAH TIDUR ANDA PASTI TIDAK LENA SELEPAS INI

SESIAPA YANG KENAL MEREKA SILA BERIKAN NAMA DAN UNIVERSITI MEREKA BELAJAR KEPADA POLIS DAN PIHAK UNIVERSITI BERKENAAN UNTUK TINDAKAN!



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.