Wednesday, April 18, 2012

APAKAH PAKATAN RAKYAT AKAN BENARKAN MAHASISWA TERUS SEWEL SELEPAS MEMERINTAH

Golongan mahasiswa sewel dipercayai memiliki pemikiran yang cetek akal, pencapaian akademik rendah, suka membuat demonstrasi, bertindak melulu dan suka membangkang apa saja walaupun perkara itu adalah baik... yang sedihnya tindakan "sewel" itu di sokong oleh pemimpin pembangkang dan menggalakkan serta menghasut golongan "mahaSEWEL" ini menentang apa sahaja keputusan kerajaan dengan menyemaikan setiap tindakan kerajaan adalah TIDAK BETUL, SALAH dan HARAM!

cuma pemulis nak tanya pemimpin PAKATAN RAKYAT ni... 

KALAU MEREKA BERKUASA...

ADAKAH MEREKA SOKONG BENARKAN DAN GALAKKAN MAHASISWA UNTUK BERTINDAK SEBEGINI???

ADAKAH SEMEMANGNYA HASRAT MEREKA MAHU MELAHIRKAN MAHASISWA DENGAN CIRI-CIRI SEWEL DI SEMUA IPT???

APAKAH NASIB MASA DEPAN NEGARA KELAK JIKA SEMUA MAHASISWA JADI SEWEL KERANA MAINAN PEMBANGKANG... SIAPA NAK KITA WARISKAN KEPIMPINAN NEGARA KELAK???

BAGAIMANAKAH KEADAAN NEGARA JIKA SETIAP HARI ADA SAHAJA DEMONSTRASI DAN HURU-HARA DALAM NEGARA... AMAN TENTERAMKAN HIDUP RAKYAT, UNTUNGKAH PARA PENIAGA DAN ADAKAH PELABUR YANG NAK MELABUR DALAM NEGARA HURU-HURU HARA SEPERTI IMPIAN PAKATAN RAKYAT???

Mari kita muhasabah bukan sahaja diri kita tetapi nasib anak cucu dan negara kita dimasa hadapan jika kita terus mnyokong Pakatan Rakyat ini.... Jangan hanya disebabkan hasutan nafsu, dahagakan kuasa dan sifat keterlaluan mengikut perasaan kita mahu berikan undi kita untuk memberikan mereka jalan seterusnya membuatkan kita bershubahat dalam agenda menjahanamkan negara...

mari kita T.I.B.A.I - Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim serta konco-konconya... 

RAKYAT BERHAK MENDAPAT MASA DEPAN LEBIH BAIK BERBANDING YANG DIJANJIKAN PAKATAN RAKYAT.
Pemimpin SEWEL yang menyokong MAHASISWA SEWEL


Mereka gila GLAMOUR demi raih POPULARITI SAHAJA... NASIB RAKYAT???


INILAH HAKIKAT SEBENAR JIKA PTPTN DIHAPUSKAN




No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.