Tuesday, April 10, 2012

SELANGOR KINI TERKENAL SEBAGAI NEGERI SAMPAH SARAP



1. Kerajaan Selangor dipimpin pemimpin SAMPAH! janji tak ditunaikan & hanya tahu berpolitik 24 jam hingga nasib rakyat terabai
2. Parti yang berkuasa di Selangor SAMPAH! kerana gagal tunai janji dan negeri makin teruk sejak pakatan memerintah
3. Pemimpin ISLAM dan MELAYU dalam Pakatan SAMPAH ! sebab rela hati dan selamba tak kisah Islam Melayu dimurtadkan dan ditindas malahan rela ikut telunjuk DAP KAFIR HARBI hingga gadai dan lacur bangsa dan ISLAM.
4.Kroni Pemimpin Pakatan Rakyat juga SAMPAH! kerana projek yang dibuat bukan mendatangkan kebaikan kepada selangor sebaliknya  "merosak" dan "menjahanam" contohnya korek pasir dan angkat sampah makin teruk bukan makin baik.
5. Pengikut dan penyokong Pakatan Rakyat SAMPAH! sebab sokong pemimpin dan parti yang begitu teruk untuk memimpin mereka... banyak kes, salah guna kuasa, seks, zina, video seks, undi masuk syurga, dan macam-macam lah.
6. Pergi sahaja ke selangor... jalan-jalan pasti anda nampak SAMPAH! silap-silap selangor jadi pusat pembuangan SAMPAH! kalau terus di tadbir pakatan rakyat

Kepada PENGUNDI & RAKYAT SELANGOR... jangan jadi SAMPAH! dengan terus mengundi Pakatan Rakyat... masa semakin kritikal... JANGAN JADI SAMPAH!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.