Friday, June 26, 2009

PEMIMPIN PAS BUAS : KETUA DEWAN ULAMA PAS PERLIS DERA & SIKSA ISTERI

.
Berita ini teman ambil dari blog brokenthecode : Isteri beliau minta cerai! tak tahan didera.
.

.
Dunia-dunia... kalau inilah wajah sebenar pemimpin PAS dan termasuk Pakatan Rakayat (PKR&DAP) nescaya apalah nasib Malaysia jika mereka memerintah. Inilah org yg kononnya beragama, ulama dan Islam tapi sebenarnya menjadikan Islam itu sebagai TOPENG, ALAT dan TANGGA untuk mencapai hiraki keduniaan.
.
Janji Allah itu benar dan akan tiba bahawa golongan yg benar pasti menang dan kebatilan akan didedahkan. Inilah golongan yang dikatakan ulama akhir zaman oleh Rasulullah SAW... ikuti intipati berita berkenaan Ustaz Abdul Rashid (ketua dewan ulama PAS) :-
.
1. Pada perbicaraan kes tuntutan fasakh yang difailkannya di Mahkamah Rendah Syariah Kangar bagi menuntut perceraian daripada suaminya selepas mengakui tidak tahan lagi dipukul dan didera.
.
2. Menurut Siti Rosmala (isteri Ustaz Abdul Rashid) lagi, nafkah RM300 itu diterima pada bulan pertama iaitu September 1999 dan tiada lagi nafkah sehingga hari ini (selama 10 tahun)
.
3. Siti Rosmala (isteri) berkata "Dari luar dia memang kelihatan baik dan warak, tetapi sebenarnya dia lelaki yang kejam dan panas baran,"
.
4. Siti Rosmala (isteri) berkata "Dari segi batin dia tidak pernah lupa. Kalau boleh setiap hari dia mahu sehingga kadangkala dia tetap memintanya walaupun saya dalam pantang," katanya.
.
5. Abdul Rashid juga dituduh mendera Isterinya juga. Siti Rosmala (isteri) turut mendedahkan suaminya juga bertindak kejam dengan memukulnya termasuk di kepala, selain dirotan hanya kerana kesalahan kecil.
.
Bacalah dan sendiri nilai bagaimana wajah dan watak sebenar manusia yang kononnya alim ulama - sebenarnya "Ular Dalam Semak" seperti kata Mat Sabu... ini kawan dia lah ni...
.
.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.