Friday, June 26, 2009

3 JAMBATAN KE SINGAPURA : NAJIB JANGAN SALAH LANGKAH

Salam...

Terbaca Blog Kuda Kepang mengenai keperluan sebenar adalah menggantikan tambak johor dan bukannya membina jambatan ketiga. Apa yang disabotaj Pak Lah berkaitan cadangan jambatan Tun M dahulu harus diteruskan.

Apapun keputusan Sultan Johor yang tidak berkenan untuk pembinaan jambatan ke tiga ini sudah dijangka memandangkan singnifikan keperluannya yg masih samar. Pembinaan jambatan ke 3 juga akan menimbulkan isu keselamatan seperti terlalu banyak pintu keluar masuk, kalau perang memudahkan tentera darat singapura menyeberang ke Johor... Impak alam sekitar dan sebagainya...

Najib jangan jadi Pak Lah... tolong lah rasional & profesional sikit... nanti sejarah berulang "harapkan pagar, pagar makan padi + harapkan penasihat, penasihat menjahanamkan diri"
Sendiri fikirlah ya... Salam Perjuangan

1 comment:

Anonymous said...

Setuju sangat untuk Jambatan Ke-3 tidak dibina. Jika diambil dari sudut keselamatan, ianya boleh membuka ruang dan ancaman kepada pertahanan negara. Yg penting, Tambak Johor patut digantikan dengan "Jambatan Bengkok"... selain faktor alam sekitar, ianya merupakan simbol kolonial penjajah yang pernah menjajah Tanah Melayu dahulu.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.