Tuesday, June 23, 2009

KES KEMATIAN K SUJATHA : WARAN TANGKAP PEMIMPIN PKR MANIKAVASAGAM

Salam Perjuangan

Satu demi satu skandal dan kes jenayah terus dikaitkan dengan kepimpinan Pakatan Rakyat... dari kes demostrasi ganas hinggalah kes liwat pemimpin agungnya ditambah dengan rencah seperti skandal perempuan simpanan hingga ke pendedahan gambar bogel dan menyambil pulak yang cina bersekedudukan dengan pemuda melayu Islam - kata Islamik sangat apa Anwar ambil pemimpin kongsi gelap ke jadi pemimpin Pakatan Rakyat. (lanjut di sini)

Ni pulak waran tangkap dah keluar untuk Manikavasagam Ahli Parlimen Kapar & Pemimpin PKR kerana gagal hadir untuk siasatan dipercayai beliau ada "contact" dengan pelakon S Sujatha semasa hayat mendiang.

Kenapalah rakyat tak fahanm-faham & mahu terus menyokong Pakatan Rakyat walau terbukti pemimpin mereka sendiri tidak "sesuci & sebersih" yg dicanangkanoleh mereka...

letih tulis... ko fikir-fikir dan sendiri mau ingatlah!



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.