Thursday, October 9, 2008

HINDRAF : BIADAP, BODOH, KURANG AJAR & MINTA DI AJAR

Salam Perjuangan

Memang Biadap, Bodoh, Kurang ajar dan rasanya telah tiba bagi kerajaan mengajar HINDRAF ini sebelum orang melayu bangkit sendiri memberikan satu pengajaran berguna kepada kumpulan HINDRAF ini... MIC, PPP DAN PEMIMPIN INDIA !!! BILA NAK MINTA MAAF TERBUKA??? MEMANG BANGSAT SANGAT KALAU TAK MINTA MAAF... Asyik Melayu je minta maaf... ni dah terang-terang kaum India yg lakukan kekecohan takkan tak minta maaf???

Ini isu hangat yg dibualkan sepanjang pulang ke kampung untuk berhari raya lalu... Kenapa pilih majlis terbuka hari raya Aidilfitri dan Hari raya pertama pula tu... simboliknya adalah untuk mencabar Melayu dan membuktikan keberanian mereka kepada kerajaan kerana mereka tahu kerajaan tidak akan berani ambil tindakan terutama UMNO sbb org Melayu biasalah sopan santun dan suka membiarkan diri mereka dipijak-pijak. Nanti bila nasi dah jadi bubur baru terhegeh-hegeh nak buat itu dan ini.

Kalau di India atau Pakistan mereka buat macam ni mesti dah berlaku rusuhan kaum... macam mana HINDARF ni tidak terfikir tindakan ini bakal menimbulkan ketegangan kaum. Tidak ramai yg hadir itu dengan tujuan meraikan bersama Hari Raya Aidilfitri dan merapatkan hubungan antara bangsa Malaysia. Sebaliknya demi menyampaikan bantahan dan menuntut pembebasan kepada mereka yg terbukti bersalah dan ditahan kerana terlibat dalam demostrasi HINDARF dulu yg sememangnya betentangan dengan undang-undang negara.

Orang india benar-benar tersisih dan ditindas ke? benar kah segala yg dituntut HINDRAF dalam memorandum dan petisyennya dahulu??? bukan kah semuanya satu penipuan??? kenapa Org india masih mahu menyokong HINDRAF??? Pemimpin India dalam BN tak buat kerja ke nak bagi faham kaum mereka ni perkara sebenar...

Orang Melayu Islam kini benar-benar terluka atas tindakan HINDRAF ini... kalau pemimpin India tak mahu meminta maaf secara terbuka kepada Bangsa Melayu Dan Islam mungkin pemimpin kaum India tidak perlu marah kalau Orang Melayu Islam melakukan tindakan sama semasa masjlis rumah terbuka Deepavali nanti... mungkin NGO Melayu boleh berarak dan membawa 10,000 org Melayu Islam membawa PETISYEN MEMBANTAH PERTUBUHAN HINDAF... masa itu jangan menyesal mungkin cappati dan tosei bersama ayam tandoori tak sempat dijamah tetamu lain telah habis dimakan kerana ramainya org Melayu hadir melepaskan geram...

Renung-renungkan selamat berjuang

2 comments:

Songkok Hitam said...

Ini pun mesej yang menghina adab susila budaya Melayu.Di mana sopan santun dan hormat Hindraf kepada nilai Melayu.Nilai budaya Melayu menghormati Hari Raya telah diperlekeh puak ini. Memang mereka ini antinasional, pembawa anasir subversif, dan 'ala-komunis'. Mereka mengancam negara melalui provokasi terancang. Sesungguhnya kaum pelampau itu perlu diberi peringatan.Allahhuakbar!!!

JomoSama `2 Are Run said...

Salam,
Saya amat setuju dengan paparan komen tersebut, monyet-monyet HINDRAF ini patut dihukum seperti mana kumpulan AL-MAUNAH di benteras dulu..Dan tindakan sama juga harus dikenakan pada Anwar Ibrahim kerana beriya-iya mahu menumbangkan pemerintahan sekarang secara halus `paksa'.. kalau pemimpin Al-Maunah boleh dihukum mati kerana tindakan mereka, kenapa PKR dan Pakatan Rakyat tidak diambil tindakan serupa??
Kepada pemimpin-pemimpin kaum India di negara ini,mereka ni semua memang bahlul,bodoh,setan dll, kerana sehingga kini mereka tidakpun membuat kenyataan memohon maaf kepada orang Melayu dan Islam di negara yang memberi mereka syurga berbanding di India. Memanglah, kalau sudah mabuk makan sireh..mana nak minta maaf...phehhdah!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.