Wednesday, June 25, 2008

Anwar Ibrahim : Ancaman Negara

Komen Artikel di http://www.drkhir.com/2008/06/anwar-ibrahim-dan-mimpinya.html

Salam Perjuangan

Anwar Ibrahim - topik yg amat menarik sekali kerana dewasa ini hampir 50% rakyat telah termakan sandiwara dan manipulasi politik DSAI lantas terpengaruh menyokong "Pakatan anwaR" - PR

Blogs saya ada menyimpan artikel kemungkaran DSAI yang boleh semua baca dan membuat penilaian sendiri

di http://idealismalaysia.blogspot.com/search/label/Anwar%20Ibrahim

tak perlu saya huraikan sememangnya perlu diakui DSAI seorang yg bijak dalam perancangan dan strategi politik. Kini cita-cita utama DSAI adalah menguasai malaysia. Dan demi mencapai cita-cita ini DSAI sanggup menggunakan apa sahaja jalan atau cara termasuk menghalalkan tindakan demi matlamat tanpa mengira dosa dan pahala juga tanggungjawab kepada negara sebagai warga yg patriotik dan cintakan negara - terbukti

Renungkan DSAI bersekongkol dengan badan antarabangsa dan NGO yg dibelakang pertubuhan ini dibayangi dan dipayungi CIA dan Mossad demi mendapatkan sokongan kewangan, publisiti, strategik, risikan dan psiko-war antarabangsa bagi menjatuhkan kerajaan skrg - terbukti

Tidak sayangkan negara dengan mewujudkan ketegangan dan ketidakstabilan dalam negara melalui provokasi isu perkauman, ekonomi, pendidikan dan kewarganegaraan yang diolah melalui fakta tidak benar dan manipulasi keadaan yang extream - terbukti

Tidak termasuk rekod peribadi dan perkhidmatan semasa dengan kerajaan... rasuah, konisme, skandal wanita+lelaki, salahguna kuasa, penipuan dan mempergunakan agama disamping sanggup mengorbankan kawan atau tokoh berjasa negara demi kepentingan dan keperluan diri DSAI. - terbukti

Hanya satu niat dan matlamat demi berkuasa... itu sahaja dan apa akan jadi setelah DSAI berkuasa pastinya dia terpaksa tunduk dan akur kepada pihak yg membantu DSAI - ringkasnya kita akan berkiblatkan pro US selepas dia berkuasa dan secara tidak langsung Yahudi @ Israel.

Apakah ini yg kita mahu?

Rakan-rakan... insaflah apakah kita mahu insan seperti ini memerintah negara... bayangkan apa nasib anak cucu dan generasi kita di masa hadapan dipimpin org seperti ini. Pastinya Hak Bangsa Melayu Islam terhakis atas nama demokrasi terlampau cetusan DSAI. Apa akan jadi dengan engara yg tidak stabil, ketegangan kaum dan merudumnya ekonomi... mungkinkah episod hitam negara 13 mei akan berulang masa itu??? moga tidak...

Sebelum menyokong sesuatu idea dan perjuangan dalami dan hayatilah intipati sebenar atau teras perjuangan yg dibawa... perjuangan PR adalah perjuangan "demi kuasa" bukan perjuanagn demi masa hadapan negara, agama dan rakyat...

Saya harus akui saya kecewa marah dan benci pada UMNO sekarang tetapi saya tidak akan mengkhianati prinsip perjuangan suci yg menjadi teras perjuangan UMNO yg membawa kemerdekaan kepada negara. Benci marah dan kecewa kerana sayang dan dengan perubahan pucuk pimpinan saya yakin UMNO akan kembali kelandasannya.

Tidak perlu kita menyokong perjuangan sia-sia hanya perlu kekal dilandasan sedia ada seterusnya membuang daging-daging busuk dan tangan hina yang membelenggu perjuangan suci UMNO itu sendiri.

Renung-renungkan, Selamat berjuang

6 comments:

Johorian said...

UMNO dan kerajaan khususnya tidak boleh membiarkan DSAI terus bermaharaja lela... kalau org lain mesti dah kena ISA kenapa PM biarakan... atau ada pakatan Pak LAH PM Anwar TPM???

Rizaludin said...

Kawan=kawan penyokong taksub Anwar fikri dan renunglah kenapa orang kanan Anwar yang sanggup di penjarakan dihukum demi membela Anwar dulu meninggalkan Anwar???? fikirkan... mesti ada masalah dengan Anwar ni... abis kalau was-was kenapa nak sokong jugak DSAI ni????

anwar dot com said...

Anwar mengakui hubungan dengan Yahudi

http://www.youtube.com/watch?v=je403BiF6Pc


Anwar kata NO to Negara Islam & Mahkamah Syariah

http://www.youtube.com/watch?v=b1xVDkj1Njw&feature=related

sumber :
http://anwaribrahimdotcom.blogspot.com

yokoi said...

Dah lambang PKR pun lambang MATA SATU (DAJAL) pada yang tak nampak memang buta lah tu ..

adam said...

Org kanan Anwar yang sanggup kena penjara tu ada buat tahi dalam PKR sebenarnya, cuma Anwar & Azmin tak mahu ceritakan keburukan beliau. Itulah keburukan beliau bila telah buat masalah dalam PKR dia terbalikkan cerita pula dan sanggup memfitnah bekas bossnya demi kepentingan politiknya.

Desperado said...

Salam Semua...

Anwar memang bijak setelah mengalami kejatuhan yang cukup dasyat...dia bijak memanipulasi kan situasi serta mengatur strategi dan hanya menunggu masa untuk "check mate". Don't let this happen....he is not one of the good guys!

www.pilihananda08.blogspot.com

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.