Wednesday, February 29, 2012

PKR BADRUL AMIN KANTOI BOHONG TENGKU MAHKOTA PAHANG CAMPUR TANGAN KES KHALWAT


Sudah lah buat dosa berkhalwat dengan bini orang lepas tu buat dosa lagi dengan FITNAH tuduh macam-macam dan BOHONG konon kena pukul 20 org lah, UMNO rancang lah... sendiri buat sendiri tanggunglah... yang menggatal duduk dlm bilik berdua, bergelap dan berkunci dengan bini org sah-sahlah confirm khalwat (istilahlah)...

Paling BEST kunun YMM Tengku Mahkota Pahang mencemar duli campur tangan nak berhentikan kerja kotor UMNO... hebat! takkan YMM Tengku macam tu... kalau dah salah tetap salah lah... hari ni kantoi YMM Tengku tak pernah kata nak campur tangan cuma nak tahu sapa "malaun lahabau" yang buat onar di PAHANG...

KALU BENDA TAK BAIK, KANTOI ATAU HARAM BERLAKU PADA PEMBANGKANG SEMUA KERJA JAHAT UMNO... ITULAH MAHARAJA SEGALA ALASAN PUTAR BELIT ATAS SEMUA MASALAH OLEH PIMPINAN ATAU PARTI PEMBANGKANG... 

HARAM JADAH PUNYA PEMBANGKANG

BACA BERITA BOHONG
Pengarah Penerangan kerajaan Selangor Dr Badrulamin Bahron mendakwa, beliau dimaklumkan bahawa Tengku Mahkota Pahang mungkin mencemar duli dan campur tangan dalam isu tuduhan khalwat yang dilemparkan terhadap dirinya. Katanya, kes berkenaan mendapat perhatian Tengku Mahkota yang didakwa mengenalinya secara peribadi.
"Hari ini baginda mengarahkan orang kanannya bertemu saya untuk mendengar versi saya terhadap insiden itu dan berbincang dengan peguam saya. Gambaran yang diberikan, terdapat kemungkinan yang tinggi Tengku Mahkota campur tangan dalam kes ini untuk menghentikan kerja kotor Umno yang tidak pernah berhenti menyerang, menyerang dan terus menyerang," kata Badrulamin.
Sumber: Malaysiakini.



BACA BERITA BENAR
 
Berita BERNAMA di bawah:
KUANTAN, 28 Feb - Tengku Mahkota Pahang Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah yang kini menjalani rawatan di Korea Selatan, hanya ingin mengetahui siapa pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang ditangkap kerana berkhalwat.
Menurut sumber yang sah, Tengku Mahkota Pahang tidak pernah campur tangan dalam isu tuduhan khalwat terhadap pemimpin PKR terbabit.
Menurut sumber berkenaan, pada malam 25 Feb lepas, Tengku Abdullah yang berada di Kuala Lumpur sebelum berlepas ke Seoul, telah menitahkan seorang pegawainya untuk bertanyakan siapakah pemimpin PKR terbabit.
"Pegawai berkenaan telah menghantar pesanan khidmat ringkas (sms) kepada saya: "Titah u check sape pemimpin PKR yg kena khalwat di Phg..tq"," katanya ketika dihubungi Bernama di sini, Selasa.
Menurut sumber berkenaan, beliau telah menghubungi Pengerusi Perhubungan PKR Pahang Datuk Fauzi Abdul Rahman untuk bertanyakan perkara berkenaan sebelum memaklumkan kepada Tengku Mahkota. - BERNAMA

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.