Tuesday, February 14, 2012

BALA DARI ALLAH : FITNAH PAS KINI BENAR TERJADI KEPADA DIRI SENDIRI


Betapa besarnya kuasa Allah SWT membalikkan semula fitnah yang dibuat oleh mereka yang kononnya memperjuangkan Islam dan mengaku pula mereka kononnya lebih Islam daripada umat Islam lain yang tidak mahu menyokong mereka.

Perkara-perkara dibawah baik untuk kita jadikan renungan dan pengajaran......lihat bagaimana fitnah-fitnah itu terpaksa mereka telan semula.
1. Dulu, keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO kafir kerana berkongsi kuasa dengan parti yang ahli dan pemimpinya bukan Islam melalui Barisan Nasional.

Sekarang fitnah sudah ...


2. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO tidak akan mahu melaksanakan serta menolak hudud kerana menjunjung undang-undang sekular. Walhal UMNO tidak menolak hudud, cuma menyatakan hudud tidak sesuai lagi dilaksanakan atas beberapa faktor tertentu.

Sekarang fitnah sudah ...



3. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO menggalakkan berlakunya zina hanya kerana membina sekolah khas yang memberi perlindungan kepada gadis-gadis yang terjebak dengan masalah sosial sehingga menyebabkan mereka mengandung.

Sekarang fitnah sudah ...
sinar harian: Kerajaan Kelantan wujudkan pusat perlindunagn wanita

4. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO sanggup menjual kepentingan Islam demi kegilaan mahu berkuasa dan mejaga hati parti sekutu.

Sekarang fitnah sudah ...

5. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO membiarkan segala macam maksiat dan kemungkaran berlaku dinegeri-negeri yang mereka tadbir yang mana ianya akan menghancurkan iman dan akhlak umat.

Sekarang fitnah sudah ...











6. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan selagi mana UMNO parti-parti sekutunya memerintah negara, selagi itulah negara ini tidak akan dapat dijadikan negara Islam.

Sekarang fitnah sudah ...


7. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan Tun Abdullah Badawi itu menjadi penjaga babi dinegara ini.

Sekarang fitnah sudah ...

8. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO menolak ajaran Islam dan mengagungkan budaya kafir.

Sekarang fitnah sudah ...



9. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO sedikit pun tidak pernah membuat jasa atau memikirkan kepentingan bangsa sendiri melainkan menjahanamkan sahaja.

Sekarang fitnah sudah ...

Dan yang paling hebatnya...

10. Dulu keluar dari lubuk fitnah yang mengatakan UMNO suka melindungi pemimpin-pemimpinnya yang bermasalah...baik dari segi moral atau pun sebagainya.

Sekarang fitnah sudah ...



Baca selengkapnya di Horas sini

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.