Wednesday, February 8, 2012

ELIZABETH WONG AKAN BOGEL LAGI DENGAN PENANGKAPAN HILMI MALEK



Dengan memaparkan tajuk muka depan “ KEKASIH EXCO DITAHAN” ianya memberikan gambaran bahawa selaku jentera media cetak dinegara ini, Sinar Harian yakin bahawa lelaki yang menggunakan nama Azmin Heli yang berasal dari Ampang Selangor itu sebenarnya adalah Hilmi Hilmi Hazimin Abdul Malek.
Hilmi adalah Pembantu Khas kepada Elizabeth Wong dan menjadi suspek utama kes penyebaran gambar gambar yang memaparkan alat sulit Yb Eli Wong... Beberapa keping gambar Elizabeth sedang tidur dan kainnya diselak untuk merakam gua tempurung penuh hutan hujan tropkia milik Adun Bukit Lanjan itu dimana Hilmi dikatakan yang membuat kerja rakaman tersebut kerana anak muda ini mempunyai “hubungan istimewa” dengan bossnya..!!


WARAN Tangkap pernah dikeluarkan keatas Hilmi kerana gagal memberikan kerjasama dengan pihak Polis yang membuat siasatan ketika itu sekitar bulan Mac 2009. Sejurus selepas itu, anak muda ini “ghaib” dan diberitakan pihak PKR membawa dia keluar ke negara jiran menaiki feri menuju ke Pulau Karimun Tanjung Balai seterusnya menyelinap ke Batam Indonesia...
 


Hasil dari pada tarikh lahir yang dinyatakan dalam media Indonesia, portal MyMassa cuba 'hack' nombor kad pengenalan siapakah lelaki misteri bernama Azmin Heli.

Maklumat dari media Indonesia..


Dari hasil pemeriksaan petugas Imigrasi Batam, diketahui pria itu bernama Azmin Heli lahir di Kuala Lumpur 27 Maret 1975. Alamat Jalan 4H Ampang Selangor 68000 Malaysia. WNA ini ternyata salah seorang anggota Oposisi Partai Keadilan Rakyat (PKR) Malaysia.

Daripada maklumat tersebut, diketahui bahawa 'Azmin Heli' mungkin lahir di Kuala Lumpur.

Setakat ini maklumat yang kita dapat adalah Azmin Heli berkad pengenalan 750327-14-XXXX.

Daripada pengamatan MyMassa, kebanyakan lelaki berumur 30 an akan bemula dengan 5000 pada nombor akhir kad pengenalan. Bermula dengan 750327145001, MyMassa mula mencari no kad pengenalan Hazimin jika dia adalah orang yang sama. Satu lagi tips MyMassa nak kongsi, gunakan nombor ganjil.

Dari petang sampai sebentar tadi, MyMassa berjaya menjumpai kad pengenalan Helmi Hazimin Malik yang sama dengan maklumat yang disiarkan oleh media Indonesia. Seperti sebelum ini, MyMassa menggunakan sistem pendaftaran pengundi di laman web SPR. Dan ini adalah hasilnya.


Diatas ini pula bukti luahan hati Eli yang dipetik dari blognya sewaktu beliau memenangi kerusi DUN Bukit Lanjan.... Jelaslah menunjukkan bahawa Hilmi Malek sememangnya buah hati dan kekasih kepada Elizabeth Wong...!!
Hilmi Malek kini sedang ditahan pihak berkuasa Indonesia.

Mari kita ikuti pendedahan menerusi tajuk BREAKING NEWS - Agen PKR Ditangkap Di Indonesia Miliki Identiti Pengenalan Palsu “. Cepat Klik SINI


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.