Friday, February 24, 2012


Melayu kalau tersilap sikit atau sebut perkara nak bela bangsa lantas ANJING DAP menyalak & melolong mahu dihukum dituduh rasis dan diadili rakyat... kalau DAP BABI yang buat mereka jadi serupa macam ANJING menjulurkan lidah buat tak tahu... malah pusing dan putar belit konon diambil tindakan... tetapi hakikatnya ANJING DAP ini terus dibiarkan...

Boleh lihat kes tersenarai dan ulasan blogger unspinner di bawah... apapun bagi aku DAP memang celaka lahanat dan bangsat nombor 1 RASIS terhadap kaum melayu dan ISLAM...

Nak terus bersama dan sokong lagi Pakatan Rakyat??? JANGAN JADI BODOH!


Hanya untuk tutup kesalahan keluarga dan kroni?

Suatu masa itu, Democratic Action Party (DAP) boleh hukum ADUN Kota Alam Shah, Manoharan kerana hina bendera Malaysia yang mahu nak ditukar dengan yang lain. Manoharan digantung keahliannya walaupun beliau meminta maaf.

Akhirnya penggantungan keahliannya telah ditarikbalik oleh Jawatankuasa Disiplin yang diketuai oleh Tan Kok Wai. Rupanya disebalik sebab adalah ada kepentingan keluarga. 
 
Setiausaha Agung, Lim Guan Eng menghina negeri Johor di Singapura dengan mendakwa kadar jenayah tinggi dan bahaya kepada pelabur tetapi tidak dikenakan sebarang tindakan disiplin.

Apabila ahli Parlimen Taiping dan ADUN Pantai Remis, Nga Kor Meng menghina Menteri besar Perak, Dato’ Seri Dr. Zamry Abd. Kadir dengan gelaran “hitam metalik” dan negeri Perak sebagai “Perak Darul Kartun”, tiada dikenakan sebarang tindakan disiplin.

Padahal ada gesaan dan desakan berbuat demikian dilakukan oleh Pengerusi DAP Pusat, Karpal Singh dan Naib Pengerusi DAP Pusat Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim sendiri.

Dikatakan setakat ini Jawatankuasa Disiplin DAP diketuai Tan Kok Wai hanya mengeluarkan surat tunjuk sebab sahaja kepada Nga Kor Ming. Itu pun dilakukan dengan serba salah.

Terbaru Ngah Kor Meng dilepaskan dari pertuduhan memberi kontrak pada isteri. jelas sekali harga syarikat isteri termahal tapi dapat. Alasannya tiada bukti ada paksaan?

Sebabnya mudah, Lim Guan Eng tidak mahu Nga Kor Ming dikenakan sebarang tindakan atas permintaan maaf yang dilakukannya.

Inikah yang dikatakan parti demokratik?

Sebarang keputusan dan arahan adalah daripada Setiausaha Agungnya iaitu Lim Guan Eng. Sedangkan beliau sendiri terlepas daripada hukuman disiplin kini rakannya pula Nga Kor Ming diarah dilepaskan.

Inilah dinamakan parti “kuku besi” iaitu parti “anak” dan “bapa” untuk buat keputusan.

Saranan Karpal Singh dan Tunku Aziz langsung tidak diambilkira. Jadi bagi kaum India dan Melayu yang menyertai DAP, sedarlah suara mereka dipinggirkan dan “taklaku” untuk dijaja dalam DAP.

Aspan dan Sakmongkol tak akan dapat bersuara bebas seperti mmereka dalam UMNO untuk kritik parti sendiri. Tunggu masa, mereka akan ditendang bila madu habis di perah.

DAP adalah parti rasis, seperti kenyataan Dato Seri Najib Tun Razak, Presiden UMNO semasa Perhimpunan Agung UMNO baru.

SUMBER : http://theunspinners.blogspot.com/2012/02/jkuasa-disiplin-dap-rasis-hanya-untuk.html

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.