Monday, February 27, 2012

ADNAN YAAKOB BIJAK BERGELIGA ANJUR DEMO TOURISM




Beribu hadirin semalam di Kuantan dalam baju Hijau berdemo secara aman. Beribu yang berdemo adalah rakyat luar Pahang dan bukannya anak Pahang. MB Pahang dalam kenyataan nya:

Himpunan Hijau telah selesai. Ada 3 perkara boleh dilihat jelas di sini.

Pertama, proses dan amalan demokrasi sihat di negara ini. Sesiapa sahaja boleh bersuara dan berhimpun asal tidak melanggar undang-undang.

Kedua, pihak berkuasa terutama PDRM dan MPK telah bertindak adil dan penuh profesional mempastikan perhimpunan berjalan lancar.

Ketiga, gerakan anti lynas yang berselindung di bawah nama hijau nyata tidak laku. Rakyat tidak percaya dengan pembangkang yang menabur cakap bohong pada setiap masa dan setiap tempat.










 




 


Kerajaan Negeri mengalu-alukan demo secara aman ini kerana ia menjana kegiatan ekonomi khususnya untuk pengusaha dan peniaga di Kuantan. ..... 

Saya namakan ini Demo-Tourism. Demo-Tourism ini patut digalakkan.

Salam dan Salam 1 Malaysia

DSDR Adnan Yaakob
Menteri Besar Pahang.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.