Wednesday, February 1, 2012

ANWAR JUAL "PALESTIN" DAN SOKONG LINDUNGI ISRAEL DEMI DANA PILIHANRAYA UMUM

AIDC mendedahkan kisah belakang tabir dalam satu mesyuarat Cabang PKR bersama Anwar. Kami memetik sedikit dari tulisan tersebut:
Anwar menerangkan bagaimana kenyataan yang dibuat baru-baru ini mengenai Israel – adalah bertujuan khas mendapatkan dana pilihanraya.
Setelah diasingkan oleh kebanyakan lobbyists group dan NGO antarabangsa; Anwar perlu merapatkan diri semula dengan mereka. Oleh yang demikian, kenyataan Anwar baru-baru ini adalah khusus untuk membuka jalan mendapatkan dana luar.
Open Society milik George Soros tidak akan membantu jika Anwar masih mengambil pendekatan anti APCO. Ini sudah diberitahu kepada Anwar secara jelas.
Malahan, Anwar juga mengakui bahawa Open Society hanya akan memberikan dana jika Anwar mampu mengubah pendirian mengenai isu Israel.
Langsung Anwar mengutuk Pemuda PAS kerana tidak tahu bahawa mereka akan berjuang dengan poket kosong kalau tidak dengan bantuan PKR. Dia turut mengutuk Pemuda PAS yang hanya akan meranapkan peluang PR dalam PRU yang akan datang.

Bayangkan demi kuasa, Anwar sudah ketepikan perjuangan nasional yang didokong PKN kepada pendekatn lebih liberal. Dia sudah korbankan bangsanya, ugamanya, membenarkan jenayah dan murtad berleluasa, dan kini sedia memperjuangkan hak untuk melakukan kemungkaran atas nama hak asasi manusia.

Akhirnya dia bersedia bersama Israel wal Dajjal al Masih. Apa lagi harus dilakukan?

Apa lagi PAS? Sampai bila kamu nak terus diperkudakan hingga roh pun


AKHIRNYA PAS LEBIH TAKUTKAN ANWAR DAN DAP BERBANDING ALLAH AZZAWAJALLA

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.