Tuesday, February 14, 2012

LEPAS SOKONG ISRAEL ANWAR KATA HOMOSEKSUAL TAK PERLU DIHUKUM KECUALI DI PAMER

Anwar begitu BERANI sokong HOMOSEKSUAL pula tak perlu dihukum kecuali pamer di khalayak... Apa nak heran atau peduli pada teguran oleh Nik Aziz dan PAS dalam isu sokong keselamatan ISRAEL LAKNATULLAH... 
 
Ikut suka hatilah dia nak sokong GAY, LESBIAN, HOMOSEKSUAL ATAU TRANSGANDER... Islam hanya alat nak dapat sokongan politik... dan demi kuasa dan politik lah Anwar sokong golongan SONGSANG ini supaya undi beliau dan dapat dana pilihanraya

Selepas Anwar Ibrahim terlepas daripada kes liwat Saiful Bukhari, beliau menjadi seorang ahli politik yang kurang cerdik. Beliau dibelenggu lebih banyak isu kontroversi yang memakan diri sendiri. Isu 'menyokong keselamatan negara Israel' melalui satu konflik terbaru apabila parti PAS secara rasminya mempertikaikan kenyataan Anwar Ibrahim yang disiarkan di dalam Wall Street Journal.
Ramai yang tahu bahawa kenyataan kontroversi Anwar Ibrahim telah mencemarkan imej belliau dan juga rakan-rakan politik yang lain terutamanya parti PAS. Walau apa pun cara Anwar memutarbelitkan isu, ianya tidak akan dapat menyelamatkan imej beliau.

Sila baca di sini : KLIK SINI

Yang menambahburukkan keadaan, Anwar Ibrahim sekali lagi membuat pengakuan terbuka yang pasti memeranjatkan kita semua!

Seperti yang MiM janjikan di artikel sebelum ini, di sini MiM dedahkan satu lagi kenyataan songsang Anwar Ibrahim. Ianya disiarkan di dalam majalah Tempo keluaran terbaru.

Seperti yang MiM nyatakan sebelum ini, majalah Tempo telah memilih gambar-gambar Anwar yang hodoh. Ianya sungguh menghairankan memandangkan artikel khas tersebut menceritakan yang baik-baik sahaja tentang Anwar Ibrahim.


Artikel itu menceritakan liputan Tempo yang mengikuti seharian program Anwar Ibrahim di Bandung, Indonesia. Daripada Hotel Panghegar, Bandung ke Kampus Insitut Teknologi Bandung hingga pertemuan dengan rakan-rakan yang masih tidak sedar diri dengan Anwar yang sebenarnya.

Tetapi Tempo telah mengesahkan satu sifat Anwar Ibrahim iaitu beliau menyokong homoseksualiti!

Di bawah adalah kenyataan beliau :


'Homoseksual tak perlu dihukum oleh negara?' 'Kecuali dia pamerkan di tempet publik?'

Anda pasti terkejut dengan pandangan seorang pemimpin yang beragama Islam yang kononnya rapat dengan Sheikh Al-Qardawi tetapi tidak kisah dengan homoseksual!

Sejak bila pula homoseksual tidak perlu dihuikum walau pun tidak ditempat publik?

Aktiviti songsang seperti ini dibolehkan jika anda lakukannya di dalam rumah tapi pastikan publik tidak nampak adegan tersebut. Dan jika anda dan pasangan anda ditangkap, anda boleh bebas sebab seks songsang itu bukan diadakan di publik?

Seriously, MiM amat meluat dengan kenyataan orang Islam seperti Anwar Ibrahim yang tidak terdetik untuk menasihatkan orang lain supaya menjauhi aktiviti yang diharamkan oleh agama sendiri.

Jika Anwar pandai menggunakan hadis dan ayat Al-Quran untuk menyakinkan orang, kenapa isu homoseksual tidak dituruti dengan hadis dan Al-Quran yang mengharamkannya?

Kes ini sangat berat dan tidak boleh ditolak ketepi hanya kerana anda menyokong ideologi politik Anwar Ibrahim. Ianya jauh lebih besar daripada itu.

Contoh mudah, jika Anwar berceramah di depan anda, anak-anak muda dan keluarga dan berkata 'homoseksual tidak patut dihukum oleh negara' apakah anda bersetuju?

Mungkin ada yang terfikir, Anwar OK saya pun OK. Hancur negara ini!! 
 
KREDIT : Dr MiM

2 comments:

Anonymous said...

INILAH DIKATAKAN KEBEBASANA BERSUARA. MALAYSIA PERLU AMALKANNYA. PAKATAN TIADA HALGAN KERANA PAS JUGAK PERNAH MENGATAKAN BAHAWA MELIWAT ISTERI DOBOLEHKAN. KENYATAAN INI DIKELUARKAN DALAM PARLIMEN MALAYSIA. RAKYAT DAPAT MENERIMAKAH KENYATAAN SEDEMIKIAN?

Anonymous said...

Hidup Anwar! hidup Gay Boy ha ha ha ha... do u really want to see this country in the hand of this homosexual bastard??? what will happen to our child next if this fucker becomes PM???

I think PAS continues supporting Anwar Liwati... they should establish new religion so that people dont get confuse between real ISLAM and ISLAM that have been manipulated to makes every "THINGS" halal for their political purpose....

May Allah Bless and help us to defeat Pakatan Sesat.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.