Wednesday, February 21, 2018

KHALID ISMATH SAHKAN ISU PENGUNDI HANTU DAN BLACKOUT TAKTIK PEMBANGKANG MENIPU PERDAYA RAKYAT DEMI SOKONGAN

Bekas aktivis Bersih, Khalid Mohd. Ismath mendedahkan PROPAGANDA JAHAT dan PENIPUAN pembangkang semata-mata Konon ada undi 40,000 warga asing jdi pengundi dan isu blackout demi menipu kiraan undi ADALAH TIDAK BENAR SAMA SEKALI
.
SEBENARNYA RAKYAT TELAH DIPERDAYA, DITIPU DAN DIPERGUNA kerana ini sebenarnya hanya taktik meraih sokongan dan undi oleh pembangkang!!!!

.
Beliau juga mengakui Bersih sebenarnya memang didalangi oleh Pakatan Harapan yang sebelum ini ialah Pakatan Rakyat, namun kini sudah makin ramai aktivis organisasi itu yang telah sedar dengan propaganda palsu berkenaan.
.
“Bersyukur juga saya semakin ramai sedar propaganda Pakatan ini. Cuma saya masih tidak boleh ubah pemikiran kawan-kawan yang memilih lesser evil (kurang jahat). Bagi saya kalau sudah jahat, tiada apa yang perlu diikut lagi
 .
Tuduhan itu sebenarnya satu usaha ‘perang saraf’ untuk memburuk-burukkan kerajaan Persekutuan di bawah pentadbiran BN menerusi PENIPUAN PERSEPSI didalangi pembangkang!!!


.
MACAI, PENJILAT DAN PEMAKAN DEDAK PEMBANGKANG ADA NAK TAMBAH APA-APA???
 .
CITER MUDAH... KORANG MENGAKU AJALAH YANG KORANG BODOH BAGAL DAN BANGANG YANG TERAMAT!!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.