Tuesday, May 30, 2017

RAMADHAN MAHATHIR PERLU BERTAUBAT - KINI 8 KETUA BAHAGIAN DAN 1000 AHLI BERSATU KELUAR PARTI

Parti Bunga Bersatu kian berpecah belah dan hancur dari pengasas, pimpinan peringkat pusat dan negeri malahan bahagian serta akar umbi ramai telah keluar parti. 

Parti Bunga bersatu kini lumpuh di perak berikutan pemimpin serta ahli keluar parti beramai-ramai... Isu sama berkumandang... pimpinan pusat yang gila kuasa, mementingkan kroni serta diri, hala tuju kabur, terasa seperti di perkudakan dan tidak mendengar suara serta kebajikan ahli.

Sempena Ramadhan ini... Mahathir mamak karala WAJIB BERTAUBAT seperti kata mendiang karpal singh... Muhasabah lah diri sebaiknya... mahathir sebaiknya ajaklah midin, si boboi manja dan adik beradik nya yg lain sama2 solat terawih dan selepas tu fikirkan... 

Apakah Allah swt redha perjuangan mereka yang jelas memecah belahkan kekuatan dan kesatuan melayu Islam??? perjuangan yang menggadaikan prinsip dan teras membela melayu dan islam dengan menuruti serta bersyubahat dengan DAPiggy rasis chauvanis kafir harbi laknatullah musuk melayu Islam... malah terpaksa tunduk akur dengan PKR pendukung LGBT, pluralis, sosialis liberalis...

Petunjuk makin jelas.... moga Mahathir masih sempat melihatnya....










No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.