Wednesday, May 3, 2017

JUM UNDI PILIH LOGO PAKATAN PEMBANGKANG CAP TANGAN KACANG MENGLEMBU NGAN YIN


Katanya lagi 2 minggu lagi LOGO bersama oleh semua parti PH akan didaftarkan dan majelis presiden Pakatan pembangkang dah senarai pendek dan minta rakyat undi. Rafizi setong Ramli aka Ahli parlimen pondan sibuk mempromosi bagi mendapatkan maklum balas... ada tiga semuanya pilihan ABC


Tapi macam biasalah... logo TIRU dan tangkap muat... 
Logo pan tiru logo stesen TV india
Parti Bunga tiru logo klinik BOTOX 
Logo PKR katanya ada simbol dajal dan gerakan bisexual eropah
cuma DAP lah yg pure logonya ala parti godfather mereka PPP yang berjaya merubah, menafikan dan menjahanamkan melayu singapore...

Kami cuma tertarik dengan cadangan B dan C

Kalau B ni macam legoland Malaysia punya logo meriah... penuh keriangan... untuk main-main... enjoy... happy2 hahaha sesuai lah... sbb seperti pakatan pembangkang... sebuk kutuk, spin, fitnah, tipu dan bohong... impak pada rakyat hahaha... saya gurau jaaaaa hahaha... hampeh!!!


Kalu C pula pun ok gak... macam kacang ngan yin... memang sedap lazat dan lemak... seperti janji pembangkang yang akhir nya janji manis mu sahaja... janji sebab nk sokongan lepas tu... pegi mampos hahahaha... sambil tunjuk tanda bagus hehehe... sesuai gitu kan!!!


Ada KAWAN KAMI DISINI pula cadangkan logo dibawah... kreatif betul moga cadangan ini dijadikan cadangan D pula ya untuk diangkat dan dijadikan logo rasmi pakatan pembangkang aka punah rakyat (PR). Saya pasti penduduk dan pengundi pandan amat suka logo ini apatah lagi MP Pundan sdr rafizi romli... sungguh berkerektor dan menjiwai malah begitu dekat design ini di jiwa beliau dan rakyat yg dipimpin... hahahaha... syabassss betteee....!!!!
.

RESPON RAKYAT MALAYSIA HAHAHAHA... BACA SENDIRI MEMANG TERBAIK BRO HAHAHAHA!!!!!







No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.